


Wapenrustlaan 11-31, Apeldoorn
Bezoekadres

info@mijncaress.nl
E-mail ons

055 599 92 00
Bel ons gerust
Copyright mijnCaress is onderdeel van PinkRoccade Care en TSS
Privacy Policy – Vulnerability disclosure policy
Waarom?
Om het moment van overdracht voor de intramurale zorg te ondersteunen is er sinds enige tijd een nieuwe functie beschikbaar: ‘Dagplanning’. Dagplanning is de opvolger van de bestaande Clientafdelingsagenda (Afhankelijk van de naamgeving) en is inmiddels volwassen genoeg om in gebruik genomen te worden. De resultaten van de pilot zijn gunstig: de eindgebruikers zijn enthousiast en ook in de Customer journeysessie van 21 maart werd dit beeld bevestigd.
Vanaf de 5.11 release (medio oktober) zal daarom Dagplanning definitief de Clientafdelingsagenda vervangen.
Hoe?
Dagplanning toont alle relevante afspraken per Organisatorische Eenheid, waarbij de bijbehorende opmerkingen in één oogopslag te zien zijn. De gebruiker kan vanuit de detailweergave van de afspraak met één klik door naar het betreffend dossier. Naast clientgerelateerde afspraken kunnen ook algemene afspraken in hetzelfde overzicht worden aangemaakt, getoond en bewerkt. Daarnaast is het mogelijk om zeer laagdrempelig een verdeling te maken wie wat gaat doen middels het toekennen van kleuren aan afspraken.
Wat levert dit je op?