Actueel

 

Al je medewerkers simpel en snel in één keer AVG-proof?

Bereid al je medewerkers in één keer, simpel en snel voor op de AVG door een korte e-learning. Met deze algemene en laagdrempelige e-learning zijn zij binnen één uur op de hoogte over de AVG in de zorgsector. En het mooie is dat zij deze e-learning kunnen volgen...

Training Een frisse blik op het mijnCaress Medewerkerportaal

Op donderdag 5 juli geven wij de training ‘Een frisse blik op het mijnCaress Medewerkerportaal’ voor zowel nieuwe applicatiebeheerders als de oude rotten in het vak. Ben jij sinds kort applicatiebeheerder van mijnCaress Medewerkerportaal? Of werk je al een aantal...

Nieuwsbrief (overzicht)

Maandelijks verstuurt PinkRoccade Care een nieuwsbrief aan ouderen- en gehandicaptenzorgorganisaties. Het overzicht van de verzonden nieuwsbrieven vind je op deze pagina. Efficiënter zorgproces Minder proces, meer kwaliteit. Onze dienstverlening zorgt voor een...

Wij zijn verhuisd!

Waarheen verhuizen? Vanaf 25 juni vestigen wij ons in het kantoorpand ‘Wapenrust’ aan de Wapenrustlaan in Apeldoorn. Een stukje dichter bij het centraal station en het centrum, maar ook goed bereikbaar vanaf de snelweg. In dit pand zullen wij met het team van...

Kwaliteit van de patch releases

In mijn artikel in de nieuwsbrief van maart schreef ik over de nieuwe richting op de ontwikkelafdeling van mijnCaress en de veranderingen die de afdeling in 2018 zal ondergaan. Inmiddels zijn we een paar maanden verder en hoop ik dat jullie, onze klanten, de eerste...

The never ending customer journey

Vorig jaar introduceerden wij de Customer Journey. De bedoeling hiervan is dat wij een goed inzicht gaan krijgen op hoe de dienstverlening van de Customer Care door onze klanten ervaren wordt. Wij hebben hiervoor een klantsessie gehouden waarin wij op een aantal...

Inzicht in de zorgprocessen bij RSZK

Op woensdag 16 mei liepen onze salescollega’s Ruth van Putten en Martijn van Wijk beiden een dag bij RSZK mee op de werkvloer. Zij vertellen in dit bericht hoe zij deze dag beleefd hebben. “Op uitnodiging van Mariëlle Smets heeft RSZK ons die dag inzicht gegeven in de...

Aangepaste privacyverklaring PinkRoccade Care

Ook PinkRoccade Healthcare, waar mijnCaress onder valt, heeft in het kader van de AVG/GDPR haar privacyverklaring aangepast en helder verwoord. Je vindt deze nieuwe privacyverklaring op https://www.pinkroccade-healthcare.nl/privacyverklaring/. Wij hebben je hierover...

Nieuws van de GV – Team RFC optimalisatie

Het team RFC optimalisatie stelt zich voor! In 2017 heeft de Gebruikersvereniging mijnCaress een nieuwe start gemaakt. Rond verschillende thema’s zijn werk- en expertisegroepen, zogenaamde teams opgezet. Binnen elk van deze teams worden bepaalde thema’s onderzocht en...

PinkRoccade Care is verhuisd!

Op 25 juni jongstleden zijn wij verhuisd naar het kantoorpand ‘Wapenrust’ aan de Wapenrustlaan in Apeldoorn. Een stukje dichter bij het centraal station en het centrum, maar ook goed bereikbaar vanaf de snelweg. In dit pand zitten wij met het team van mijnCaress in de...

In het zonnetje

Afgelopen zaterdag was het de Internationale Dag van de Verpleging. Volgens traditie wordt deze op 12 mei, de verjaardag van de beroemde verpleegkundige Florence Nightingale, gehouden. En ook dit jaar is daar in Nederland veel aandacht aan besteed. Op de sociale media...

De helpende hand van Care

1 april was mijn eerste werkdag als manager Sales & Marketing van PinkRoccade Care. Graag deel ik met jullie wat mij tijdens mijn eerste weken in deze functie is opgevallen. Maar nog belangrijker, hoe ik deze functie graag, samen met jullie, zo succesvol mogelijk wil...

Tijdelijk extra beheercapaciteit nodig?

Onderbezetting door openstaande vacatures, langdurig verlof of de vakantieperiode? Dit kan impact hebben op de continuïteit van verschillende werkzaamheden rondom mijnCaress en dat is zeker niet nodig! Onze consultants helpen graag die continuïteit te waarborgen en...

Cocreatie en mijnCaress

Samen ontwikkelen, dat is waar het mijnCaress team voor staat. Daarom zijn we na de 4.10 release in februari gestart met een nieuwe reeks cocreatiesessies. Inmiddels zijn zeven van de twaalf sessies geweest, dus het is tijd voor een terugblik en een kijkje naar de...

Pilot e-learning Behandeldossier komt eraan!

Vorig jaar hebben we vanuit Customer Care verschillende klantsessies gehouden. En vanuit de feedback die we kregen tijdens deze sessies zijn we aan de slag gegaan. Vooral het punt Documentatie was een veelgehoord aspect. We zijn dan ook verdergegaan met het verbeteren...

Nieuws van de Gebruikersvereniging

De ene ledenvergadering is nog niet achter de rug of de andere ledenvergadering staat alweer voor de deur…! In de vorige nieuwsbrief konden jullie kunnen lezen hoe de ledenvergadering van 13 maart is verlopen en op dinsdag 29 mei organiseren we alweer de tweede...

Leren van elkaar

De internationale kennisbank van PinkRoccade, TSS en CSI PinkRoccade Care is een zelfstandig bedrijf binnen PinkRoccade Healthcare. Sinds 2009 vallen wij onder Total Specific Solutions (TSS). TSS is op haar beurt sinds 2013 onderdeel van de Canadese organisatie...

PinkRoccade, TSS en CSI: één grote familie

Na exact 4 jaar in dienst te zijn geweest bij PinkRoccade Care maak ik de stap naar Managing Director in het Notariaat, bij Van Brug Software. Voor mij een nieuwe organisatie, maar toch ook weer niet. Want ook Van Brug Software hoort, net als PinkRoccade Care, bij...

De eerste Golden Tickets zijn uitgereikt

Regelmatig geeft de Customer Care via onze nieuwsbrief  een kijkje in de keuken waarmee we je laten zien hoe wij continu bezig zijn onze dienstverlening te verbeteren. Deze maand geven we opvolging aan en inzicht in een initiatief waar we in oktober mee gestart zijn:...

Nieuws van de Gebruikersvereniging

De ledenvergadering van de Gebruikersvereniging Op 13 maart jl. heeft de Gebruikersvereniging mijnCaress haar jaarlijkse ledenvergadering gehouden. Normaliter is dat geen mededeling om van wakker te liggen of in vreugdezang uit te barsten. Ledenvergaderingen...

Stilstand is achteruitgang

Wij vinden het belangrijk om steeds te blijven vernieuwen. Niet alleen binnen mijnCaress, maar ook binnen ons team. Sinds 1 november 2017 werkt Ruud Steeghs bij ons als Manager Research & Development. Zijn komst betekent niet alleen een nieuw gezicht in het team, maar...

Een nieuwe kijk op de ontwikkeling van mijnCaress

Mijn eerste 100 dagen als Manager R&D van mijnCaress zitten erop. Een mooi moment om op basis van mijn uitgangspunten voor succesvolle software ontwikkeling de contouren te schetsen van een aantal veranderingen die de ontwikkelafdeling van mijnCaress ondergaat in...

Nieuws van de Gebruikersvereniging

Het team testkwaliteit stelt zich voor! In 2017 heeft de gebruikersvereniging mijnCaress een nieuwe start gemaakt. Rond verschillende thema’s zijn werk- en expertisegroepen, zogenaamde teams opgezet. Binnen elk van deze teams worden bepaalde thema’s onderzocht en...

Drie maanden op Customer Care

Afgelopen december maakte ik de overstap van wijkverpleegkundige bij TMZ naar de afdeling Customer Care van PinkRoccade Care. Bij TMZ werkte ik de laatste twee jaar ook als functioneel applicatiebeheerder van mijnCaress. Daarnaast maakte ik deel uit van de co...

Samen gaan we voor goud

Onze sporters oogsten de ene (gouden) medaille na de andere tijdens de Olympische Winterspelen van PyeonChang. Jarenlang trainen zij voor die ene wedstrijd of race. En bouwen zij die trainingen zo op dat zij kunnen pieken op dat ene juiste moment. Dat kan soms tot...

Bezoek mijnCaress op de Zorg & ICT

Ook dit jaar is het team van mijnCaress weer aanwezig op de Zorg & ICT beurs van 17 t/m 19 april in de Jaarbeurs Utrecht. De Zorg & ICT beurs is het jaarlijkse ijkpunt voor ICT en innovatie binnen de zorg. Hier komt u alles te weten over de laatste digitale...

Model brengt gewenste toekomst zorg in kaart

In tegenstelling tot voorgaande jaren opent de Zorg & ICT-beurs dit jaar met een congres. Het onderwerp hiervan is transformatie. Heel toepasselijk presenteert Diagnose Transformatie tijdens deze congresopening haar boek over transformeren in de zorg. Het pijlenmodel...

Blog Leo Eijkelenkamp: Iedereen stuurt mee

We zijn inmiddels haverwege februari. De release 4.10 is vrijgegeven en de hebben de inspiratiessessies in den lande plaatsgevonden. Diegenen die mij daar zijn tegengekomen en mijn verhaal hebben gehoord, weten welk belang ik hecht aan stuurinformatie. In de...

Papieren dossier in Holle Bolle Gijs

De afgelopen maanden zijn mijnCaress en zorgorganisatie RSZK druk geweest met de implementatie van het digitale dossier ter vervanging van het papieren dossier. Gaandeweg dit project ontstond het idee om dit papieren dossier ook gezamenlijk symbolisch te overhandigen...

Nieuws van de Gebruikersvereniging

Deze maand hebben we vanuit de gebruikersvereniging (GV) een interview met Pierre Hogers. Hij is, naast Manager ICT bij AxionContinu, sinds 2017 voorzitter van de gebruikersvereniging mijnCaress. Middels dit interview stelt hij zich graag aan jullie voor. 1. In 2017...

Terugblik inspiratiesessies mijnCaress 4.10

De afgelopen weken hebben wij drie keer een inspiratiesessie gegeven rondom de 4.10 release. SZR in Tiel, TMZ in Almelo en WZH in Den Haag waren zo gastvrij om deze sessies te hosten. In totaal 120 personen luisterden in het ochtendgedeelte naar onze PM’ers Gerben...

Interview Paul Dam in nieuwsbrief iWlz 2.0

Onze collega Paul Dam, functioneel ontwerper en product owner, is geïnterviewd voor de tweede nieuwsbrief iWlz 2.0. In het interview vertelt hij hoe de iWlz 2.0 van invloed is op ons als softwareleverancier in het algemeen en op zijn werk in het bijzonder. En hoe hij...

Een release voor iedereen

2018 is begonnen en wij gaan er dit jaar gelijk vol tegenaan. De 4.10 release van mijnCaress en mijnCaress Monitor staat nu echt voor de deur. Ons team is hard aan het werk om de allerlaatste puntjes op de i te zetten. Thema 4.10 release Vorige week vroeg ik aan onze...

mijnCaress 4.10 is uit!

Na een periode van hard werken is het dan nu zover: mijnCaress 4.10 is per vandaag uit!    De cliënt en mantelzorgers kunnen vanaf nu ook op hun smartphone inloggen met de vernieuwde site van het Cliëntportaal; Je werk wordt automatisch opgeslagen met de autosave...

Fundashon Verriet kiest voor mijnCaress

Na een uitgebreid selectietraject met meerdere Nederlandse ECD-leveranciers koos Fundashon Verriet ervoor samen te gaan werken met PinkRoccade Care. Met mijnCaress gaan zij de overstap maken van papieren dossier naar een Elektronisch Cliënten Dossier (ECD). Bijzonder...

mijnCaress bij Careyn vernieuwd en verbeterd

Voor nog betere ondersteuning van medewerkers en cliënten in de verpleeghuizen van Careyn. Met ingang van 1 januari jl. werkt Careyn met een sterk vernieuwd en verbeterd mijnCaress van Pink Roccade Care. Efficiënter, meer standaardisatie waar nodig en sneller in staat...

Software is nooit af

Afgelopen weekend sprak ik een schrijver. Hij vertelde me dat hij de laatste hand aan het leggen was aan zijn boek. Ik vroeg vol interesse door. Wat moet er nu nog gebeuren? Wie laat je het lezen? En wat doet de uitgever nog in dit stadium? De uitgever was natuurlijk...

Volle kracht vooruit met Customer Care!

Vorige maand blikte Ingo Tideman namens het gehele mijnCaress team terug op 2017. Deze maand kijken we vooruit naar de activiteiten van de Customer Care in 2018. Welke weg zijn we ingeslagen en waarom? Wat kunt u van ons verwachten? Twee belangrijke thema’s voor de...

Optimale sturing met mijnCaress Monitor

In de ideale zorgorganisatie zijn voor optimale sturing twee zaken van belang Iedereen stuurt mee: medewerkers in de gehele organisatie hebben inzicht in de voor hun belangrijke informatie en maken op basis daarvan slimme keuzes. Eén waarheid: elke medewerker in de...

Oproep aan applicatiebeheerders mijnCaress

Ben jij applicatiebeheerder voor mijnCaress? Dan hebben wij een verzoek voor jou. Om mijnCaress zo optimaal mogelijk te laten aansluiten bij het werk van de zorgprofessionals willen wij graag inzicht in hoe zij het werken met mijnCaress waarderen. Wij hebben hiervoor...

Twee keer per maand een webinar in 2018

In 2017 hebben wij vanuit mijnCaress 15 webinars gegeven. Over uiteenlopende onderwerpen als beheer Cliëntportaal, Privacy en mijnCaress en Gebruikergemak in mijnCaress. Deze webinars zijn zo goed bekeken en gewaardeerd dat wij in 2018 minstens 2 keer per maand een...

Bezoek mijnCaress op Zorg & ICT

De Zorg & ICT beurs is het jaarlijkse ijkpunt voor ICT en innovatie binnen de zorg. Het is dé vakbeurs waar je op de hoogte raakt van de laatste ontwikkelingen voor jouw specifieke beleidsterrein of vakgebied. Ook dit jaar is mijnCaress weer aanwezig en we vinden het...

Laat je niet ondersneeuwen in AVG, wet- en regelgeving

De eerste sneeuw van deze winter is gevallen en de kerstbomen zijn opgetuigd. We naderen de feestdagen en nemen langzaam afscheid van 2017. Ook wij kijken in deze nieuwsbrief terug én vooruit. 2018 wordt het jaar van de veranderende privacy wetgeving. Vanaf 25 mei...

Retrospective: mijnCaress in 2017

In softwareontwikkeling is een “retrospective” een standaard begrip. Hierin reflecteert het team over de afgelopen periode. Dit kan met verschillende methodes. In deze blog gebruik ik één van die methodes om terug te kijken op 2017 en leg ik de link naar de dit jaar...

Wet- en Regelgeving; Wat verandert er in 2018?

Nu Sinterklaas het land verlaten heeft maken wij ons op voor ons oudejaarsritueel. Naast een kantoor met roze kerstversiering en tijd voor oliebollen betekent dit voor ons team dat wij ons opmaken voor alle wijzigingen die in mijnCaress moeten worden doorgevoerd als...

Help ons verbeteren in 1 minuut

Wij zijn altijd op zoek naar manieren waarop we mijnCaress kunnen verbeteren. Zou je ons daarmee willen helpen door 4 vragen voor ons te beantwoorden? Namens het mijnCaress team alvast heel erg bedankt!     Contact Tom van Summeren Productspecialist mijnCaress 06 -...

Geniq wordt mijnCaress Monitor

In de vorige nieuwsbrief kon je al lezen over de voorgenomen naamswijziging voor de Care modules van Geniq. En nu is het moment daar om de nieuwe naam bekend te maken. Met gepaste trots presenteren wij: mijnCaress Monitor!   De druk om financieel gezond te zijn én...

Preview: Plan uitbreiding

Vanaf de 4.10 release kunnen gebruikers vanuit het multidisciplinair plan / disciplinair plan per doel de rapportages bekijken. Daarnaast is het vanaf de 4.10 release mogelijk om doelen uit het gespecialiseerde zorgtrajectplan te koppelen aan doelen uit het...

Bètatest release 4.10 is gestart!

Op dinsdag 14 november trapten we de bètatest van de 4.10 release af met een geslaagde kick off. Vanaf 20 november zijn 10 van onze klanten 4 weken lang de nieuwe functionaliteiten aan het testen en delen zij hun bevindingen met ons.  Twee van deze klanten doen dat in...

De ouderenzorg digitaliseert

In de ouderenzorg vindt maar liefst 90% van de verpleegkundigen en verzorgenden het noodzakelijk om met andere zorgverleners elektronisch gegevens uit te wisselen en zorg elektronisch af te stemmen. Dat blijkt uit de voorpublicatie van de E-healthmonitor van Nictiz....

Continuing the journey

In ons vorige blog Join the journey introduceerden wij het begin van de Customer Journey van Customer Care. Inmiddels zijn we weer een stukje verder met deze klantreis en daarom praten we je graag even bij.  De klantgroep die ons tijdens de vorige bijeenkomst...

3 dingen die we aan moeten pakken in het zorgbeleid

De zorg staat onder druk en er is een dringende roep om kwaliteitsverbetering.  Desondanks verzwaart het huidige zorgbeleid de toch al tijdrovende administratieve processen. Integratie van innovatieve oplossingen om die processen te verbeteren ontbreekt. Om de...

Toegang tot je ECD

Altijd in kunnen loggen in het ECD. Het lijkt heel gewoon, maar er komt heel wat bij kijken. Iemand in de organisatie moet alle accounts beheren en zorgen dat iedereen de juiste rechten heeft. Gebruikers moeten vervolgens inloggen op een werkplek én in mijnCaress. En...

Steeds meer integratie Geniq en mijnCaress

De Geniq modules brengen we voor de Care steeds dichterbij mijnCaress, ons ECD. Dit doen we omdat wij geloven in de integraliteit van stuurinformatie in de zorg. Door deze integratie is het bijvoorbeeld nu al mogelijk om met Geniq rapporten te tonen in het mijnCaress...

KNGF verklaringen beschikbaar voor Behandeldossier

Sinds begin deze maand zijn drie verklaringen van PinkRoccade beschikbaar op https://eisen.fysio-epd.nl/toets/viewverklaringen . Met deze verklaringen bieden zorgorganisaties hun ketenpartners inzicht in de mate waarin mijnCaress aan de eisen van het Koninklijk...

Regeren is vooruitzien

Deze week presenteerde Rutte III het nieuwe regeerakkoord. De toekomstig premier benadrukte tijdens de presentatie dat er meer geld gaat voor zorg naar ouderen. Voor ouderenzorg is in het akkoord 2 miljard euro gereserveerd. Belangrijk voor de zorg is dat dit geld ook...

Dom om domotica en ECD niet te koppelen?

De laatste tijd merk ik steeds meer behoefte bij onze klanten om meer te gaan doen om de werelden van Domotica en Elektronische Cliënten Dossiers verder bij elkaar te brengen. Laten we daarom eens wat dieper ingaan op deze ontwikkeling. Wat houdt zo'n koppeling van...

Preview: Digitale dossier in iCaress

Werken op je smartphone, iedereen is het inmiddels gewend. Ook PinkRoccade biedt ruim 5 jaar een app, iCaress. Deze app richt zich op iedereen die in de zorg zijn of haar agenda wil inzien en tijd wil registreren vanaf een smartphone. Omdat er steeds vaker vraag is om...

Aardverschuiving in Care-sector?

Dit voorjaar is door M&I/Partners opnieuw een onderzoek uitgevoerd naar de huidige markt van elektronische cliëntendossiers (ecd’s) en cliëntenportalen onder de 50 grootste organisaties in de ouderenzorg (vvt) en gehandicaptenzorg (gz). Zij trekken een opvallende...

Wie zit er al in de wolken?

Er komt veel kijken bij het werken met digitale dossiers. Ik heb er al een reeks van blogs aan gewijd. Ik heb het echter nog niet over beschikbaarheid gehad. De eis dat een dossier 24/7 voor zowel medewerker als cliënt technisch beschikbaar en veilig is klinkt...

De zoektocht naar het Golden Ticket!

Na het indienen van een melding hebben wij vaak even tijd nodig om de exacte vraag of het exacte verzoek helder te maken. Wij stellen dan bijvoorbeeld extra vragen. En dat kost tijd, tijd waarin jouw gebruikers mijnCaress niet optimaal kunnen gebruiken. Van diverse...

Het IKEA-effect

Wat heeft je voorkeur; een kast kopen en simpelweg thuis laten bezorgen of een kast kopen en deze zelf in elkaar zetten om te kunnen gebruiken? Uit onderzoek blijft dat men het laatste, het IKEA-effect, veelal hoger waardeert. Dan zou er sprake zijn van een hechtere...

Single Sign On, tel uit je (tijds)winst!

De doorsnee ICT-omgeving in de zorg is langzaam gegroeid naar een omgeving met meerdere applicaties. En doordat security steeds belangrijker wordt, vragen steeds meer applicaties om een gebruikersnaam en wachtwoord, elk met een eigen gebruikersnaam- en...

Interoperabiliteit: makkelijk gezegd?

In de zorg wordt nog veel werk in dossiers dubbel gedaan. Doordat systemen vaak niet of beperkt aansluiten komt het voor dat rapportages, controles, vragenlijsten, plannen etc. op meerdere plekken moeten worden vastgelegd.  Door ICT goed in te zetten, is er een eind...

Recht op privacy

Iedereen heeft recht op bescherming van zijn of haar privacy. Met name door de registratie van persoonlijke gegevens in geautomatiseerde systemen, bijvoorbeeld bij lichamelijk onderzoek, wordt inbreuk gemaakt op deze privacy. Een hulpverlener mag dan ook niet meer...

Meer ondersteuning via Supportal

Wij, het Service Center team, zijn het eerste aanspreekpunt voor al jullie vragen en zitten elke werkdag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Service en klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. En daarom zijn we actief op zoek gegaan naar manieren...

Meebeslissen over toekomst mijnCaress

Ben jij al lid van de klantengroep die vergaand met ons, de leverancier, aan tafel zit? Zodat je mee kunt denken over mijnCaress? Op dit moment wordt de GebruikersVereniging PinkRoccade mijnCaress door onze klanten een nieuw leven ingeblazen. Zij zijn, samen met Joost...

Het beste idee van Nederland

Beeldt u zich eens in. U heeft het beste idee van Nederland. U moet bijna op. Zweet op uw handen… Het publiek juicht. In één minuut moet u drie juryleden overtuigen van uw idee. Thuis was u er nog zo zeker van, maar nu u voor honderden mensen staat wordt het toch wel...

Is een dossier te standaardiseren?

In het werken met zorgdossiers kom je op veel gebieden dilemma’s tegen, zeker op het gebied van standaardisatie. Het standaardiseren van een dossier ten behoeve van gebruiksgemak of uitwisselbaarheid in de keten klinkt veelal logisch, maar in de praktijk wil je...

Join the Journey

Het Service Center team is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. En daarom zijn we actief op zoek gegaan naar de meningen en ervaringen van klanten en gebruikers over deze afdeling. Daartoe namen wij een aantal klanten mee op reis en stelden ze een tweetal...

Omaha-certificering voor mijnCaress

Vanaf juni 2017 is mijnCaress 4.9 Omaha-gecertificeerd. De certificering  toont aan dat de Omaha System classificatie correct is ingebouwd in mijnCaress. Het certificaat is uitgereikt door Stichting Omaha System Support op basis van actuele Omaha-richtlijnen....

Aandacht voor welzijn in het ECD

Waar de laatste jaren veel aandacht is geweest voor professionaliseren en verzakelijken, efficiëntie, optimalisatie en de medische kant van ECD’s, komt er inmiddels ook een ander geluid. In mijn vorige blog schreef ik over de volwassenheid van elektronische...

Hoe staat het met de volwassenheid van ECD’s?

Elektronische cliëntdossiers bestaan al sinds begin jaren 2000. Ook wij waren destijds al van de partij. Vele adviespartijen hebben geschreven over de diverse modellen, die geplot worden op de doorontwikkeling van ECD’s. De een spreekt van internationale varianten als...

Zorg veel gebaat bij continuous delivery

Dit artikel verscheen in het februarinummer van AG Connect. IT-systemen in de zorg zijn steeds meer een onderdeel van het primaire zorgproces. De eis van continue beschikbaarheid verhoogt de druk op IT-afdelingen. Veel tijd gaat echter op aan onderhoudswerkzaamheden....

Careyn investeert in kwaliteit

Verbetering van de kwaliteit van zorg was voor Careyn de aanleiding om een omvangrijk veranderprogramma in te zetten. Het programma rust op drie pijlers: goede zorg, plezier in het werk en een gezond bedrijf. Een belangrijk uitgangspunt daarbij is dat medewerkers...

mijnCaress behaalt groene vinken voor 2017

Het elektronisch cliëntdossier mijnCaress behaalde de Groene Vinken voor iWmo en iJw 2017. De Groene Vink is een kwaliteitsborging van Zorginstituut Nederland voor softwareleveranciers die werken met iStandaarden. Het geeft de zekerheid dat de berichten die binnen hun...

Contact

Gerben Roebersen

Productmanager mijnCaress 06 - 4339 2744 gerben.roebersen@pinkroccade.nl

Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws.