Dagelijks gebruiken jij en je collega’s mijnCaress als elektronisch cliëntdossier. Om aan te blijven sluiten bij jullie werkzaamheden én behoeften van cliënten en mantelzorgers, brengen wij ieder half jaar een nieuwe release van mijnCaress uit. Het afgelopen half jaar werkten wij aan mijnCaress 4.9. In dit document lees je de tien belangrijkste vernieuwingen, die met input van onze gebruikers tot stand kwamen.

Thema’s in mijnCaress 4.9

In deze versie staan centraal:

  • De cliënt in regie door verbeterde communicatie en meeschrijven in het dossier;
  • uitgebreide ondersteuning voor het lezen en ondertekenen van plannen
  • verbeterde ondersteuning voor het delen van rapportages voor behandelaren;
  • eenvoudiger zorg inplannen en geregistreerde zorg inzien;
  • optimalisatie van logging en stuurinformatie voor legitimatie en facturatie.

Kortom: een release met heel veel verbeteringen voor jou en je collega’s!

De tien belangrijkste vernieuwingen

We hebben een top tien met de belangrijkste vernieuwingen in mijnCaress 4.9 voor je samengesteld. Bij iedere vernieuwing vertellen we je over de aanleiding, de aanpassing in mijnCaress en de voordelen voor de verschillende gebruikers.

Bekijk de vernieuwingen:

Jurriaan Piek

Managing Director 06 - 4609 1384 jurriaan.piek@pinkroccade.nl

Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws.

Share This