Een heel aantal jaren geleden, ik denk dat het 2012 was, las ik in een vakblad een uitgebreid artikel over “projecten verbeteren in de ICT”. Ik weet nog dat ik toen verbaasd was over snelheid van innovaties binnen de ICT-sector. En het grappige is dat we nu, anno 2019, die kop nog stééds boven een willekeurig ICT-artikel kunnen plaatsen: de markt is altijd onderhevig aan veranderingen en ontwikkelingen en staat daardoor ook nooit stil.

In het kader van “verbeteren”, besloten we eerder al dat we mijnCaress grondig doorontwikkelen. De roadmap 2019-2021, die u wellicht al heeft gezien, is een blauwdruk voor alle veranderingen en verbeteringen die ons ECD krijgt. Het enthousiasme wat we hierover van klanten terugkrijgen is erg motiverend! Het geeft ons vertrouwen dat we de juiste weg inslaan voor het doorontwikkelen van mijnCaress.

Wat we echter ook terugkrijgen, is dat de verbetering(en) en doorontwikkeling van mijnCaress niet snel genoeg gaat. Redenen genoeg voor ons om een zogenaamd “versnellingstraject mijnCaress” in gang te zetten.
Dit traject heeft meerdere doelen, maar het voornaamste doel is om u de komende jaren steeds beter te ondersteunen in het leveren van de juiste zorg op het juiste moment. In de vorige nieuwsbrief vertelde ik u al dat we MyBit als ontwikkelingspartner aanstelden: zij helpen ons dan ook om bij versnellingstraject.

Ik besef me heel goed dat dit versnellingstraject best wat vragen bij u, als gebruiker van mijnCaress, oproept,. Uiteraard ben ik bereid om deze vragen persoonlijk te beantwoorden. Dit kan per e-mail of telefonisch, maar nog makkelijker is om dit face to face te doen op 28 oktober. Dan organiseren wij namelijk een event voor de lancering van mijnCaress 5.0.

Tijdens deze dag praten we u niet alleen bij over alle verbeteringen van mijnCaress 5.0, maar staan we ook uitgebreid stil bij het “versnellingstraject mijnCaress”. Noteer 28 oktober dus vast in uw agenda!

Share This