Wij, het Service Center team, zijn het eerste aanspreekpunt voor al jullie vragen en zitten elke werkdag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Service en klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. En daarom zijn we actief op zoek gegaan naar manieren waarop we de ervaring die jullie met ons Service Center hebben kunnen verbeteren. Eén van de punten waarop we feedback krijgen, is dat we verbeteringen kunnen doorvoeren in onze digitale informatievoorziening. En dat hebben we gedaan! Lees meer over de eerste verbeteringen in Supportal.

Digitale support

We willen jullie optimaal ondersteunen. Supportal – onze online support – helpt ons daarin. Zo kun je hier, elk moment van de dag, allerlei informatie vinden. Denk aan updates van producten, ondersteunde productinformatie en een overzicht van de ingediende meldingen. Log daarom eerst in op Supportal als je een vraag hebt.

Staat jouw vraag of melding er niet tussen? Dien deze dan via Supportal zelf in. Je kunt de status van je ingestuurde melding volgen via Supportal. Dankzij een aantal verbeteringen, die we hieronder beschrijven gaat dat makkelijker.

Klantreis leidt tot inzicht

Tijdens de eerste sessie die wij organiseerden om onze klantreis te verbeteren, gaven meerdere organisaties aan dat het Supportal in hun ogen niet gebruiksvriendelijk (genoeg) is. Hiervoor gaven zij onder meer deze concrete voorbeelden: een te lange vragenlijst invullen om een melding aan te maken, bijlages niet kunnen zien en het totaaloverzicht van de openstaande meldingen van de gehele organisatie niet goed kunnen oproepen. Op basis van deze feedback hebben we de eerste wijzigingen doorgevoerd in Supportal. Diverse optimalisaties in de weergave en lay-out zullen je niet zijn ontgaan.

Optimalisatie van online meldingen

Bij meldingen van jouw organisatie zie je nu wie de call heeft ingediend en welke van onze medewerkers informatie heeft toegevoegd. Bovendien zie je welke bijlagen zijn toegevoegd en zijn deze, indien gewenst, eenvoudiger te verwijderen.

Doordat de inlogpagina een opfrisbeurt heeft gehad, bieden een drietal grafieken op het dashboard nu inzicht in de status van jouw eigen meldingen en die van jouw organisatie. Ook zijn de exportbestanden die je genereert met informatie over deze meldingen geoptimaliseerd.

Op naar de volgende bestemming

De verbeteringen, die we door hebben gevoerd op Supportal, zijn slechts de eerste tussenstop in onze klantreis. In de komende maanden hebben we nog vele etappes te gaan en zullen we op zoek blijven gaan naar de mogelijkheden tot verbeteringen ten aanzien van onze digitale informatievoorziening en andere dienstverlening.

Reis met ons mee en deel je ervaringen met ons op Yammer en via het klanttevredenheidsonderzoek dat je na elke melding ontvangt! En omdat we meer feedback willen ontvangen, om verbeteringen door te kunnen voeren in Supportal, is het nu ook mogelijk om deze korte vragenlijst in te vullen zonder dat je eerst inlogt. Uiteraard is het daarbij direct duidelijk op welke melding je feedback geeft.

Het Service Center team

Contact

 Chester Wolvekamp

 

 

 

Chester Wolvekamp 

Applicatiespecialist mijnCaress 
06 - 4339 2879
chester.wolvekamp@pinkroccade.nl

Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws.

Share This