Vacatures

Customer Care Specialist (32-40 uur)

Vanuit jouw rol als Customer Care Specialist zorg jij ervoor dat onze klanten optimaal ondersteund worden. Zo draag jij bij aan onze missie om het werk van de zorg elke dag een beetje simpeler te maken.

Vanuit jouw rol als Customer Care Specialist zorg jij ervoor dat onze klanten optimaal ondersteund worden. Zo draag jij bij aan onze missie om het werk van de zorg elke dag een beetje simpeler te maken.

Jij zorgt ervoor dat onze klanten de software goed gebruiken en snel verder kunnen

PinkRoccade Care is de leverancier van mijnCaress, een open platform voor de professionals in de ouderenzorg- en gehandicaptenorganisaties in Nederland. Onze oplossingen zorgen ervoor dat zorgprofessionals snel en simpel hun administratie kunnen doen, dat cliënten altijd weten waar ze aan toe zijn en dat de professionals tijd overhouden voor wat écht belangrijk is: de zorg voor hun cliënten. Als Customer Care Specialist lever jij een belangrijke bijdrage in de ondersteuning van onze klanten in het gebruik van de software. Voor hen ben jij het eerste aanspreekpunt.

Dé steun en toeverlaat van de klant en onze organisatie

Als Customer Care Specialist werk je in een team met drie andere collega’s. Samen zijn jullie het hart van onze organisatie en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jij wordt expert van onze applicatie mijnCaress en helpt onze klanten bij al hun vragen, wensen of problemen, zodat zij onze applicatie goed en op de juiste manier gebruiken.

Om de klantverwachting te overtreffen …

  • handel je vragen, wensen en storingen af. Je analyseert de vraag of het probleem en komt met een passende oplossing.
  • analyseer jij eventuele trends in vragen en neem je een proactieve houding aan waarin je een trend omzet in een kans om te verbeteren.
  • neem jij je interne collega’s mee in de wensen of problemen bij klanten, zodat zij dit vanuit hun rol verder kunnen oppakken.
  • kom je met verbetervoorstellen om niet alleen je team, maar ook onze bedrijfsprocessen te optimaliseren.
  • neem jij jouw verantwoordelijkheid in het verhogen van de klanttevredenheid door de service die jij verleent.
Wat deze functie zo bijzonder maakt?

Als organisatie werken wij samen met een gemeenschappelijk, belangrijk doel: het werk van de zorg een beetje simpeler maken. Wij zijn trots op ons bedrijf en op elkaar.

In de rol van Customer Care Specialist ben jij een vraagbaak, steun en toeverlaat en alleskunner. Niet alleen voor onze klanten, maar ook voor de interne organisatie. Jij hebt een intrinsieke motivatie, positieve energie en het doorzettingsvermogen om elke dag een stukje beter te zijn dan de dag ervoor. Daarin helpen wij jou graag in jouw ontwikkeling en het bereiken van je doelen.

Jij past bij ons, want jij …
  • beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • hebt een intrinsieke motivatie en energie om de organisatie elke dag een beetje beter te maken en als persoon te blijven groeien;
  • weet dat klanttevredenheid essentieel is;
  • vind het leuk om de vraag achter de vraag helder te krijgen en je in- en externe stakeholders hierin mee te nemen;
  • hebt affiniteit met software/ICT en bent goed in het je eigen maken van applicaties;
  • bent stressbestendig: ook bij ons is het weleens druk, jij laat je niet gek maken;
  • bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar en werkt in ieder geval op woensdag en vrijdag.

Daarnaast kun jij je vinden in onze gedeelde kernwaarden: Toegewijd, Ondernemend en Vooruitstrevend (TOV). Deze eigenschappen zetten wij in om onszelf continu te verbeteren. Jij ook?

Dit mag je van ons verwachten

Als jij laat zien dat het nóg beter kan dan dat het gisteren was, kan je – op basis van een 40-urige werkweek – rekenen op:

  • een salaris tussen de € 2.700,- en € 3.500,- bruto op fulltime basis (40 uur), afhankelijk van je kennis en ervaring;
  • 8% vakantiegeld, 26 vakantiedagen en de mogelijkheid om 12 dagen bij te kopen.
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een variabele beloning, een goede pensioenregeling en een telefoonbudget met bijbehorend abonnement.
  • de mogelijkheid om je zowel persoonlijk als inhoudelijk te ontwikkelen (denk aan trainingen, coaching, etc.);
  • een leuke werkplek in Apeldoorn met een fijn en hecht team en als je bent ingewerkt, kun je in overleg uiteraard ook thuiswerken (incl. thuiswerkvergoeding);
  • als je op structurele basis thuis werkt, richten wij een Arbo-proof werkplek voor je in;
  • de mogelijkheid om gebruik te maken van OpenUp, een online platform een online platform dat toegankelijke ondersteuning biedt op het gebied van mentale gezondheid. Je kunt er terecht voor diverse vragen over je mentale welzijn

Wil je een ochtend of middag meelopen om een goede indruk te krijgen, weten hoe wij elke dag het werk van de zorg een beetje simpeler maken en samen met je toekomstige collega’s lunchen? Dat is zeker mogelijk!

Informatie over deze vacature

Categorie
Customer Care

Bedrijf
Care

Standplaats
Apeldoorn (Wapenrustlaan)

Contactpersoon vacature

Charlotte Hulleman
Tel: 06 – 4339 2659
E-mail: charlotte.hulleman@pinkroccade.nl

Deel deze vacature

Grijp jij deze kans als Customer Care Specialist?

Neem contact op met Charlotte Hulleman, zij is de Teamlead Customer Care die in afwachting is van jouw sollicitatie. Je kan Charlotte bereiken via charlotte.hulleman@pinkroccade.nl of 06 – 4339 2659.

Heb je vragen over de vacature Customer Care Specialist of over onze organisatie? Ook dan kun je contact opnemen met Charlotte.

Wil je wat meer zien over ons en onze producten, kijk dan op www.mijncaress.nl.

Goed om te weten
  • onze sollicitatieprocedure bestaat uit 2 gesprekken;
  • aanvullend op de gesprekken plannen we een meeloopochtend/middag;
  • door te solliciteren ga je akkoord dat wij jouw gegevens bewaren tot aan het einde van de sollicitatieprocedure;
  • het overhandigen van een Verklaring Omtrent Gedrag maakt deel uit van het aannamebeleid.

Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld.
Aan het ongevraagd, zonder schriftelijke toestemming van PinkRoccade Care, toesturen van cv’s, profielen of anderszins kunnen geen rechten worden ontleend.

vacatures

Bekijk onze andere vacatures

Customer Care Specialist (32-40 uur)

Vanuit jouw rol als Customer Care Specialist zorg jij ervoor dat onze klanten optimaal ondersteund worden. Zo draag jij bij aan onze missie om het werk van de zorg elke dag een beetje simpeler te maken.

Accountmanager mijnCaress

Als Accountmanager mijnCaress ben je verantwoordelijk voor de contracten bij onze bestaande klanten en voor de aanwas van nieuwe klanten.

Software Tester Care

Ben jij op zoek naar een uitdagende rol waarin je helpt om de zorg weer te laten zorgen? Lees dan snel verder!

Customer Care Specialist (32-40 uur)

Vanuit jouw rol als Customer Care Specialist zorg jij ervoor dat onze klanten optimaal ondersteund worden. Zo draag jij bij aan onze missie om het werk van de zorg elke dag een beetje simpeler te maken.

Accountmanager mijnCaress

Als Accountmanager mijnCaress ben je verantwoordelijk voor de contracten bij onze bestaande klanten en voor de aanwas van nieuwe klanten.

Nieuwsgierig geworden?

Wilt u meer weten over ons ECD en de mogelijkheden voor uw organisatie?

Neem contact met ons op, dan vertellen wij u graag meer!