


Wapenrustlaan 11-31, Apeldoorn
Bezoekadres

info@mijncaress.nl
E-mail ons

055 599 92 00
Bel ons gerust
Copyright mijnCaress is onderdeel van PinkRoccade Care en TSS
Privacy Policy – Vulnerability disclosure policy
Vanuit jouw rol als Customer Care Specialist zorg jij ervoor dat onze klanten optimaal ondersteund worden. Zo draag jij bij aan onze missie om het werk van de zorg elke dag een beetje simpeler te maken.
Vanuit jouw rol als Customer Care Specialist zorg jij ervoor dat onze klanten optimaal ondersteund worden. Zo draag jij bij aan onze missie om het werk van de zorg elke dag een beetje simpeler te maken.
PinkRoccade Care is de leverancier van mijnCaress, een open platform voor de professionals in de ouderenzorg- en gehandicaptenorganisaties in Nederland. Onze oplossingen zorgen ervoor dat zorgprofessionals snel en simpel hun administratie kunnen doen, dat cliënten altijd weten waar ze aan toe zijn en dat de professionals tijd overhouden voor wat écht belangrijk is: de zorg voor hun cliënten. Als Customer Care Specialist lever jij een belangrijke bijdrage in de ondersteuning van onze klanten in het gebruik van de software. Voor hen ben jij het eerste aanspreekpunt.
Als Customer Care Specialist werk je in een team met drie andere collega’s. Samen zijn jullie het hart van onze organisatie en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jij wordt expert van onze applicatie mijnCaress en helpt onze klanten bij al hun vragen, wensen of problemen, zodat zij onze applicatie goed en op de juiste manier gebruiken.
Om de klantverwachting te overtreffen …
Als organisatie werken wij samen met een gemeenschappelijk, belangrijk doel: het werk van de zorg een beetje simpeler maken. Wij zijn trots op ons bedrijf en op elkaar.
In de rol van Customer Care Specialist ben jij een vraagbaak, steun en toeverlaat en alleskunner. Niet alleen voor onze klanten, maar ook voor de interne organisatie. Jij hebt een intrinsieke motivatie, positieve energie en het doorzettingsvermogen om elke dag een stukje beter te zijn dan de dag ervoor. Daarin helpen wij jou graag in jouw ontwikkeling en het bereiken van je doelen.
Daarnaast kun jij je vinden in onze gedeelde kernwaarden: Toegewijd, Ondernemend en Vooruitstrevend (TOV). Deze eigenschappen zetten wij in om onszelf continu te verbeteren. Jij ook?
Als jij laat zien dat het nóg beter kan dan dat het gisteren was, kan je – op basis van een 40-urige werkweek – rekenen op:
Wil je een ochtend of middag meelopen om een goede indruk te krijgen, weten hoe wij elke dag het werk van de zorg een beetje simpeler maken en samen met je toekomstige collega’s lunchen? Dat is zeker mogelijk!
Categorie
Customer Care
Bedrijf
Care
Standplaats
Apeldoorn (Wapenrustlaan)
Charlotte Hulleman
Tel: 06 – 4339 2659
E-mail: charlotte.hulleman@pinkroccade.nl
Neem contact op met Charlotte Hulleman, zij is de Teamlead Customer Care die in afwachting is van jouw sollicitatie. Je kan Charlotte bereiken via charlotte.hulleman@pinkroccade.nl of 06 – 4339 2659.
Heb je vragen over de vacature Customer Care Specialist of over onze organisatie? Ook dan kun je contact opnemen met Charlotte.
Wil je wat meer zien over ons en onze producten, kijk dan op www.mijncaress.nl.
Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld.
Aan het ongevraagd, zonder schriftelijke toestemming van PinkRoccade Care, toesturen van cv’s, profielen of anderszins kunnen geen rechten worden ontleend.