Nieuws

Een beetje pijn

“Stoppen doe ik met een beetje pijn in ‘t hart, want ik heb het al die jaren altijd met veel plezier gedaan.”

Foto: Hilda Dondorp (uiterst rechts) tijdens
haar implementatiewerkzaamheden bij
Fundashon Verriet op Curaçao

De meeste klanten kennen mij wel. Want met Patiënten-V/Bewoners-B, Forum Dossier en mijnCaress heb ik in de afgelopen jaren veel klanten bezocht als consultant. Door het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd is, na 32 jaar werken bij PinkRoccade en zijn rechtsvoorgangers, nu toch het moment aangebroken dat ik ga stoppen (13 juli).

Dat stoppen doe ik met een beetje pijn in ‘t hart, want ik heb het al die jaren altijd met veel plezier gedaan. Met name de klantbezoeken en het contact met de eindgebruikers gaven mij energie. En die energie woog volledig op tegen de soms lange reistijden voor en na zo’n bezoek. Hoewel, bij klanten die erg ver weg gelokaliseerd zijn, bleef ik ook wel eens een nachtje slapen in een hotel in de buurt. 1 x heb ik zelfs op de logeerkamer van een van onze klanten geslapen. In deze baan kon ik goed mijn kennis van de Care-zorg (HBO-Ver) en van de automatisering combineren. Ik ken de processen die bij klanten spelen. Ik weet zeker dat ik dat zal gaan missen.

Loslaten is niet mijn sterkste kant en daarom ben ik ook heel blij dat ik op 14 juli weer in dienst treed bij Pink, voor 2 dagen in de week, in de rol van productmanager met aandachtsgebied Koppeling met Ysis en LDF (Fysio) aanlevering. Ook in die rol zal ik nog wel met klanten te maken krijgen. Hierdoor gaat het afscheid nemen van het bedrijf en de klanten geleidelijk.

Ik heb mijn consultancywerkzaamheden overgedragen aan mijn opvolgster Daniëlle Frieling. Ook zij heeft een achtergrond in de zorg. Voordat Daniëlle bij Pink kwam heeft zij gewerkt als applicatiebeheerder bij een van onze klanten. De overdracht was hierdoor gemakkelijk, zij kende mijnCaress al. Inmiddels is Daniëlle dan ook helemaal ingewerkt als consultant met het aandachtsgebied Versimpeld Medewerkerportaal. Maar ook de andere consultants kunnen jullie ondersteunen bij de mijnCaress-vraagstukken.

Via dit nieuwsbericht wil ik alle klanten bedanken voor hun vertrouwen in mij en de leuke contacten die we hebben gehad.

Hilda Dondorp

Toen ik twee jaar geleden bij Pink startte vond ik in Hilda direct een sparringspartner. Als er iemand het bedrijf, de klanten én mijnCaress kent dan is het Hilda! Maar naast dat Hilda een professional is in haar vak, is ze ook een superleuk mens! Met humor, scherpte en een positief kritische houding. Met deze bijdrage maakt zij niet alleen ons als organisatie maar ook mij iedere dag een beetje beter.

Hilda, ik wil je enorm bedanken voor alles wat je voor mij, voor ons team, voor PinkRoccade maar bovenal voor onze klanten hebt gedaan! Ik ben superblij dat je je expertise met ons blijft delen als productmanager.

nieuws en blogs

Hier vind je meer nieuws items

Nieuw: Gebruikerspanel mijnCaress Basis

In overleg met de Gebruikersvereniging hebben we besloten om een Gebruikerspanel mijnCaress Basis op te richten.

Een beetje pijn

"Stoppen doe ik met een beetje pijn in ‘t hart, want ik heb het al die jaren altijd met veel plezier gedaan."

De reis naar mijnCaress 5.5. Hoeveel sterren geef jij?

Met deze sessie willen we de klantreis naar mijnCaress 5.5 in kaart brengen. We horen daarin graag wat jullie belevingen, bevindingen, ervaringen en vragen zijn. Ook als je mijnCaress 5.5 nog niet in gebruik hebt.

Nieuw: Gebruikerspanel mijnCaress Basis

In overleg met de Gebruikersvereniging hebben we besloten om een Gebruikerspanel mijnCaress Basis op te richten.

Een beetje pijn

"Stoppen doe ik met een beetje pijn in ‘t hart, want ik heb het al die jaren altijd met veel plezier gedaan."

events

Upgrade je kennis op onze events

De reis naar mijnCaress 5.5. Hoeveel sterren geef jij?

Met deze sessie willen we de klantreis naar mijnCaress 5.5 in kaart brengen. We horen daarin graag wat jullie belevingen, bevindingen, ervaringen en vragen zijn. Ook als je mijnCaress 5.5 nog niet in gebruik hebt.

Nieuw: Gebruikerspanel mijnCaress Basis

In overleg met de Gebruikersvereniging hebben we besloten om een Gebruikerspanel mijnCaress Basis op te richten.

De reis naar mijnCaress 5.5. Hoeveel sterren geef jij?

Met deze sessie willen we de klantreis naar mijnCaress 5.5 in kaart brengen. We horen daarin graag wat jullie belevingen, bevindingen, ervaringen en vragen zijn. Ook als je mijnCaress 5.5 nog niet in gebruik hebt.

Nieuw: Gebruikerspanel mijnCaress Basis

In overleg met de Gebruikersvereniging hebben we besloten om een Gebruikerspanel mijnCaress Basis op te richten.

Nieuwsgierig geworden?

Wilt u meer weten over ons ECD en de mogelijkheden voor uw organisatie?

Neem contact met ons op, dan vertellen wij u graag meer!