Regelmatig geeft de Customer Care via onze nieuwsbrief  een kijkje in de keuken waarmee we je laten zien hoe wij continu bezig zijn onze dienstverlening te verbeteren. Deze maand geven we opvolging aan en inzicht in een initiatief waar we in oktober mee gestart zijn: het Golden Ticket.

Snellere afhandeling van een melding

Uit een analyse van onze incidentafhandelingen van 2017 kwam onder meer naar voren dat er veel tijd verloren gaat aan het helder krijgen van de melding. Zo kan er essentiële informatie ontbreken die wij dan eerst moeten opvragen. Soms zijn we hierdoor enkele dagen verder voordat jouw melding ‘begint te lopen’. Dat is natuurlijk zonde, zowel voor jou als voor ons.

Vaak wordt het uitvragen van specifieke informatie als hinderlijk ervaren, maar het hebben van de juiste informatie is vitaal voor een snelle en vooral ook goede afhandeling van jouw melding. Door het aanleveren van de juiste informatie, help je ons om jou sneller te helpen. We zijn daarom in oktober gestart met een doorlopende competitie voor het Golden Ticket. Elke maand selecteren wij de melding die het meest volledig, duidelijk en zorgvuldig is.

Waar scoren we op?

Om deze beste melding te achterhalen, verdelen we 100 punten over de drie onderdelen Volledigheid & Juistheid, Omschrijving casus en Omschrijving reeds genomen stappen.

De eerste 40 punten zijn makkelijk te verdienen; de absolute basics. Hiervan kun je al 15 punten verdienen in met het stukje Privacy & Security. Regelmatig besteden we hier aandacht aan, maar we zien nog best vaak screenshots waar irrelevante maar privacygevoelige informatie zichtbaar is. In de steeds strenger wordende regelgeving, mogen wij dergelijke screenshots niet meer accepteren.

De tweede 30 punten verdien je door duidelijk aan te geven wat er aan de hand is, eventueel ondersteund met screenshots. Hier zitten 10 belangrijke punten in voor de onderbouwing van de impact op je organisatie. Door de impact goed te omschrijven, is het voor ons eenvoudiger om te bepalen hoe je melding geprioriteerd moet worden. Vaak hebben we hier een redelijk beeld van, maar elke organisatie werkt anders en het zou zonde zijn als je melding niet de aandacht krijgt die het op basis van jullie werkwijzen verdient.

De overige 30 punten zijn te verdienen door je eigen vooronderzoek en verwachtingen helder te maken. Door dit goed uit te leggen, doen we geen dubbel werk en zitten we sneller op het juiste spoor.

N.B. Sommige onderdelen zijn niet altijd van toepassing. In dat geval krijg je de punten cadeau.

Wat kun je winnen?

prijs Golden ticketDe echte winst zit natuurlijk in betere en snellere afhandeling van je meldingen, maar bij een wedstrijd hoort natuurlijk ook een echte prijs. Niet alleen overhandigen we je het enige echte Golden Ticket, maar krijg je van ons ook een luxe USB-minikoelkast voor op je bureau. Extra fijn voor het aankomende warme weer! Het koelkastje is net iets groter dan een bierflesje en biedt ruimte en koeling voor twee blikjes fris of één bierflesje (voor na werktijd uiteraard).

Winnaars

Inmiddels hebben we de eerste Golden Tickets uitgereikt aan de verschillende maandwinnaars, maar er zijn een aantal winnaars die nog niet op de hoogte gesteld zijn. We willen de prijzen namelijk persoonlijk overhandigen en proberen het te combineren met andere activiteiten op locatie, ook voor het verrassingselement natuurlijk. Het kan dus zomaar zijn dat jij binnenkort ook zo’n uniek koelkastje op je bureau hebt staan! Overigens willen we voorkomen dat steeds dezelfde mensen of organisaties winnen. Daarom ben je na winst 6 maanden uitgesloten van deelname!

De eerste winnaar was Dory Hammen van Brabantzorg. Dory staat bij ons bekend als iemand die vaak een duidelijk en volledig verhaal aanlevert voor zaken waar zij tegenaan loopt binnen het complexe wet- regelgeving- en facturatiedomein. Hierdoor is het voor de applicatiespecialisten van Customer Care vaak makkelijker om haar snel te kunnen helpen. De melding toont een volledig verhaal, we weten wat de verwachte uitkomst is, de bijbehorende inrichting is getoond en in plaats van twaalf verschillende onderzoeksroutes en oorzaken, zijn er nog één of twee over.

De reactie van Dory:

Het was zeker een verrassing en ik ben er zeker heeeeel trots op. Zal er nog vaak aan denken, zeker als ik deze warme zomer een lekker koel drankje uit mijn USBFridge ga pakken! De prijs is van oktober, heb nog een maand of twee om te werken aan de strafpunten. Dan ben ik weer strijdvaardig voor prijs 😉 In elk geval, dank voor deze complete verrassing!

Golden ticket november 2017

Dory Hammen (Brabantzorg), winnaar Golden Ticket Oktober 2017 en Marko de Roos, Customer Care mijnCaress

Golden ticket november 2017

Carla Wildenburg (Marente), winnaar Golden Ticket November 2017

Wij hopen de komende maanden nog veel Golden Tickets uit te kunnen reiken en houden jullie middels deze blog uiteraard op de hoogte!

Share This