Chester Wolvekamp

Customer Care Specialist


 

Volg mij op LinkedIn Bel mij op 06 4339 2879
De eerste Golden Tickets zijn uitgereikt

De eerste Golden Tickets zijn uitgereikt

Regelmatig geeft de Customer Care via onze nieuwsbrief  een kijkje in de keuken waarmee we je laten zien hoe wij continu bezig zijn onze dienstverlening te verbeteren. Deze maand geven we opvolging aan en inzicht in een initiatief waar we in oktober mee gestart zijn:...
Volle kracht vooruit met Customer Care!

Volle kracht vooruit met Customer Care!

Vorige maand blikte Ingo Tideman namens het gehele mijnCaress team terug op 2017. Deze maand kijken we vooruit naar de activiteiten van de Customer Care in 2018. Welke weg zijn we ingeslagen en waarom? Wat kunt u van ons verwachten? Twee belangrijke thema’s voor de...
De zoektocht naar het Golden Ticket!

De zoektocht naar het Golden Ticket!

Na het indienen van een melding hebben wij vaak even tijd nodig om de exacte vraag of het exacte verzoek helder te maken. Wij stellen dan bijvoorbeeld extra vragen. En dat kost tijd, tijd waarin jouw gebruikers mijnCaress niet optimaal kunnen gebruiken. Van diverse...
Meer ondersteuning via Supportal

Meer ondersteuning via Supportal

Wij, het Service Center team, zijn het eerste aanspreekpunt voor al jullie vragen en zitten elke werkdag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Service en klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. En daarom zijn we actief op zoek gegaan naar manieren...