Yasmijn Baas

Customer Care Specialist


 

Volg mij op LinkedIn Bel mij op 06 4339 2706
The never ending customer journey

The never ending customer journey

Vorig jaar introduceerden wij de Customer Journey. De bedoeling hiervan is dat wij een goed inzicht gaan krijgen op hoe de dienstverlening van de Customer Care door onze klanten ervaren wordt. Wij hebben hiervoor een klantsessie gehouden waarin wij op een aantal...
E-learning vragenlijsten beschikbaar

Pilot e-learning Behandeldossier komt eraan!

Vorig jaar hebben we vanuit Customer Care verschillende klantsessies gehouden. En vanuit de feedback die we kregen tijdens deze sessies zijn we aan de slag gegaan. Vooral het punt Documentatie was een veelgehoord aspect. We zijn dan ook verdergegaan met het verbeteren...
Continuing the journey

Continuing the journey

In ons vorige blog Join the journey introduceerden wij het begin van de Customer Journey van Customer Care. Inmiddels zijn we weer een stukje verder met deze klantreis en daarom praten we je graag even bij.  De klantgroep die ons tijdens de vorige bijeenkomst...
Join the Journey

Join the Journey

Het Service Center team is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. En daarom zijn we actief op zoek gegaan naar de meningen en ervaringen van klanten en gebruikers over deze afdeling. Daartoe namen wij een aantal klanten mee op reis en stelden ze een tweetal...