HELEMAAL OP DE HOOGTE IN EEN HANDOMDRAAI

 

Bekijk de mogelijkheden

Voor de cliënt en familie

Het mijnCaress Cliëntportaal biedt je als cliënt of wettelijk vertegenwoordiger de mogelijkheid om volledig digitaal je dossier en agenda in te zien.

Voor de zorgprofessional

Je kunt gebruik maken van een werkproces dat bijvoorbeeld door de brancheorganisatie wordt voorgeschreven voor een specifieke discipline.

Voor de zorgorganisatie

De cliëntinformatie in mijnCaress is altijd en overal toegankelijk. Bovendien is de informatie uit het dossier eenvoudig te delen met cliënten en medewerkers

Kom naar onze informatiesessies op Zorg & ICT

Dat mijnCaress op de Zorg & ICT aanwezig is, is niet nieuw. Maar wel nieuw is dat wij dit jaar mini-informatiesessies geven op onze stand C094!  De informatiesessies Iedere dag tussen 14.00 uur en 15.00 uur geven onze accountmanagers Mark Byrman en Tom van Summeren...

Voor cliënt en familie

mijnCaress, hét integrale ECD voor de gehandicaptenzorg

Samenwerken aan betere zorg

Binnen het netwerk van de cliënt pakken mantelzorgers en familie steeds meer taken op.  Als je écht samen wilt werken aan betere en efficiëntere zorg, zul je moeten beschikken over een digitaal portaal dat je hierbij helpt: het mijnCaress Cliëntportaal.

De cliënt in regie over wie wat ziet

Wanneer je het dossier van de cliënt wilt inzien heb je daar toestemming voor nodig. Toch moet privacy geen beperkende factor zijn wanneer je samenwerkt. Wij leveren met het mijnCaress Cliëntportaal een goed beveiligd systeem waarbij je als cliënt zelf mensen kunt uitnodigen om je contactpersoon te worden in het Cliëntportaal.

mijnCaress, hét integrale ECD voor de gehandicaptenzorg
mijnCaress, hét integrale ECD voor de gehandicaptenzorg

De cliënt in regie over wie wat ziet

Wanneer je het dossier van de cliënt wilt inzien heb je daar toestemming voor nodig. Toch moet privacy geen beperkende factor zijn wanneer je samenwerkt. Wij leveren met het mijnCaress Cliëntportaal een goed beveiligd systeem waarbij je als cliënt zelf mensen kunt uitnodigen om je contactpersoon te worden in het Cliëntportaal.

mijnCaress, hét integrale ECD voor de gehandicaptenzorg

In contact met de zorg én de mantelzorg

Via de telefoon, de mail of misschien met WhatsApp worden allerlei berichten heen en weer gestuurd. Vaak is deze informatie niet goed beveiligd en is het lastig om met iedereen in contact te komen. Doordat het Cliëntportaal één systeem voor de cliënt en mantelzorg is en naadloos integreert  met het Medewerkerportaal voor de professionele zorg, biedt dit portaal je een veilige en eenduidige plek om met elkaar te communiceren.

Samen afspraken maken

Met de komst van digitaal plannen is verwarring verleden tijd, want een digitale agenda is altijd actueel. De agenda van het mijnCaress Cliëntportaal gaat nog verder: het maakt een optimale afstemming van privé- en zorgafspraken mogelijk. Het plannen van afspraken in het mijnCaress Cliëntportaal doe je samen: vanuit één agenda.

mijnCaress, hét integrale ECD voor de gehandicaptenzorg
mijnCaress, hét integrale ECD voor de gehandicaptenzorg

Samen afspraken maken

Met de komst van digitaal plannen is verwarring verleden tijd, want een digitale agenda is altijd actueel. De agenda van het mijnCaress Cliëntportaal gaat nog verder: het maakt een optimale afstemming van privé- en zorgafspraken mogelijk. Het plannen van afspraken in het mijnCaress Cliëntportaal doe je samen: vanuit één agenda.

mijnCaress, hét integrale ECD voor de gehandicaptenzorg

Altijd het dossier inzien

Wanneer je in zorg bent wil je natuurlijk graag weten wat er speelt. En nu we Facebook en Twitter gewend zijn wil je dit bovendien elke dag, waar je ook bent. Papier is niet meer van deze tijd en belemmert een goede samenwerking. Bovendien is het zorgdossier van jou, en mag jij bepalen wie er meeleest. Daarom bieden we met het mijnCaress Cliëntportaal inzage in het dossier dat de organisatie over jou als cliënt bijhoudt.

Voor de zorgprofessional

mijnCaress, hét integrale ECD voor de gehandicaptenzorg

Meer kwaliteit door slim samenwerken

Om de goede kwaliteit zorg te verlenen is het belangrijk om meteen te weten wat er bij de cliënt speelt. Daarnaast is het van belang om te beschikken over een duidelijk overzicht rondom de cliënt, die voor iedere zorgprofessional, de cliënt of zijn familie altijd en overal te raadplegen is.

Het plannen van zorg

Om zorg de te leveren die voldoet aan de wensen van de cliënt, moet je de inhoud én de momenten van zorg samen met de cliënt afspreken.  De beschikbaarheid en de wensen van de zorgprofessional en de cliënt staan hierbij centraal.

mijnCaress, hét integrale ECD voor de gehandicaptenzorg
mijnCaress, hét integrale ECD voor de gehandicaptenzorg

Het plannen van zorg

Om zorg de te leveren die voldoet aan de wensen van de cliënt, moet je de inhoud én de momenten van zorg samen met de cliënt afspreken.  De beschikbaarheid en de wensen van de zorgprofessional en de cliënt staan hierbij centraal.

mijnCaress, hét integrale ECD voor de gehandicaptenzorg

Zelf de regie over het zorgproces

Bij het uitvoeren van je taken is niets vervelender dan afhankelijk zijn van processen waarop jezelf, of als team, geen grip hebt.  Zelfstandig organiseren van zorg kan toegepast worden op alle processen binnen de zorg. Of het nu gaat om het inzien en plannen van je eigen agenda, het beheren van je persoonlijke gegevens, of het beheren van het cliëntdossier.

Voor de zorgorganisatie

mijnCaress, hét integrale ECD voor de gehandicaptenzorg

Eén bron met alle informatie

De cliëntinformatie in mijnCaress is altijd en overal toegankelijk. Bovendien is de informatie uit het dossier eenvoudig te delen met cliënten, medewerkers en andere oplossingen. Dit zorgt ervoor dat cliëntinformatie betrouwbaar is en u gegevens maar één keer in hoeft te voeren.

Informatie-uitwisseling in de keten

Integrale en transmurale zorgverlening vraagt om samenwerking met de cliënt, zijn omgeving, de verzekeraar, het zorgkantoor, de gemeente en de huisarts. Om al deze ketenpartners met elkaar samen te laten werken, is het belangrijk dat zij informatie uit kunnen wisselen.

mijnCaress, hét integrale ECD voor de gehandicaptenzorg
mijnCaress, hét integrale ECD voor de gehandicaptenzorg

Informatie-uitwisseling in de keten

Integrale en transmurale zorgverlening vraagt om samenwerking met de cliënt, zijn omgeving, de verzekeraar, het zorgkantoor, de gemeente en de huisarts. Om al deze ketenpartners met elkaar samen te laten werken, is het belangrijk dat zij informatie uit kunnen wisselen.

Zij kiezen voor mijnCaress

Niet schromen, gewoon doen!

Désirée Hobbelen

Locatiemanager, Brabantzorg

Wij hebben de pilot Cliëntportaal met open armen ontvangen op onze afdeling!

Sabrina Schreuder

Woonzorgbegeleider, WZH

mijnCaress ondersteunt het huidige zorgproces goed en biedt voldoende flexibiliteit om in te spelen op nieuwe ontwikkelingen.

Ilse Overweg

Kwaliteitsfunctionaris, Sonneburgh

De flexibele werkhouding van Pinkroccade geeft mij vertrouwen in het nakomen van de gemaakte afspraken.

Dorien van der Velden

Applicatiebeheerder, AxionContinu

Contact

Tom van Summeren

Productspecialist mijnCaress 06 - 4339 2519 tom.vansummeren@pinkroccade.nl

Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws.