Na het indienen van een melding hebben wij vaak even tijd nodig om de exacte vraag of het exacte verzoek helder te maken. Wij stellen dan bijvoorbeeld extra vragen. En dat kost tijd, tijd waarin jouw gebruikers mijnCaress niet optimaal kunnen gebruiken. Van diverse klanten hebben we feedback ontvangen dat dit proces beter kan en daar hebben we over nagedacht. Op 1 oktober lanceren we daarom het Golden Ticket.

Niet meer onnodig wachten

Herinner je je de lange wachttijden op het gemeentehuis bij het aanvragen van een document of het doorgeven van een wijziging? Die wachttijden zijn in de meeste gemeenten voorbij omdat je thuis al een afspraak maakt en alle benodigde gegevens aanlevert en controleert via een checklist. Vervolgens word je op het gemeentehuis op afspraak geholpen. Binnen een paar minuten is alles geregeld en sta je alweer buiten.

Op 1 oktober 2017 introduceren wij het Golden Ticket. Dit is een online melding waarin je alle informatie geeft om deze snel, goed en compleet af te handelen. Wij  beschikken door jouw Golden Ticket over alle relevante informatie en kunnen deze direct in behandeling nemen. Dat scheelt je onnodig wachten!

Winnen!

Naast het feit dat jouw melding sneller afgehandeld kan worden, verzamelen wij elke maand alle meldingen die wij hebben aangemerkt als kanshebber voor het Golden Ticket. Vervolgens selecteren wij hieruit één melding als hét Golden Ticket van die maand. De winnaar krijgt van ons een leuke verrassing!

Maar hoe ziet een Golden Ticket er dan uit?

mijnCaress is een uitgebreide suite met verschillende functionaliteiten; de vragen die je ontvangt vanuit jouw organisatie lopen daardoor sterk uiteen. Hetzelfde geldt voor de vragen die je aan ons stelt en de informatie die wij van je nodig hebben. Er is dus geen template waar je 100% op kunt scoren. Maar we kunnen wel aangeven wat wij verwachten van een Golden Ticket!

Een Golden Ticket…

  • maakt duidelijk wat er precies misgaat en welke tussenstappen hiertoe leidden;
  • maakt duidelijk wat de impact is op jouw organisatie;
  • maakt duidelijk wat de verwachte uitkomst is;
  • bevat het versienummer van mijnCaress dat je gebruikt en op welke omgeving;
  • bevat voorbeeldbestanden of screenshots indien dit van toegevoegde waarde is;
  • voldoet aan de steeds strenger wordende privacy- en securityregels.

Omdat wij de veiligheid van jouw gegevens nastreven, geven wij de voorkeur aan Supportal als communicatiekanaal. We begrijpen echter ook dat bij sommige issues een mondelinge toelichting handig en prettig is. Ons verzoek is dan om na aanmelding via Supportal nog even telefonisch contact op te nemen.

Op naar de volgende bestemming

Dankzij jouw waardevolle feedback hebben we nog verschillende bestemmingen voor ogen in onze klantreis. Blijf onze reis volgen via de nieuwsbrieven in de komende maanden. Heb jij aanvullende ideeën of feedback op de reeds genomen stappen? Laat het ons weten door te mailen naar prhc.servicedesk@pinkroccade.nl. We horen graag van je.

Contact

 Chester Wolvekamp

 

 

 

Chester Wolvekamp 

Applicatiespecialist mijnCaress 
06 - 4339 2879
chester.wolvekamp@pinkroccade.nl

Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws.

Share This