Het mijnCaress-team heeft zich tot doel gesteld om met mijnCaress 5.2 impact te maken in het dagelijkse werk van mijnCaress gebruikers. We doen dat door software te ontwikkelen die simpel in gebruik is, samen met gebruikers ontwikkeld wordt en gebaseerd is op open standaarden.

Simpel
Simpel gebruik begint bij duidelijke navigatie. De nieuwe, simpele navigatie, is vanaf deze release in te zetten voor productiewaardige pilots met intramuraal werkende verzorgenden. Wij willen hier graag in samenwerking met jullie ervaring mee opdoen! Simpel in gebruik betekent ook beschikbaar op elk apparaat. Inmiddels hebben de eerste twee organisatie de mijnCaress Zorgapp in gebruik en in productie. En tot slot betekent ‘simpel’, minder herstelwerk tijdens de facturatie.

Samen
Samen met jullie en in het bijzonder gebruikersgroepen van de gebruikersvereniging hebben we het afgelopen kwartaal gewerkt aan prototypes voor de dagplanning (intramuraal) en weekplanning (extramuraal). Op basis van deze prototypes gaan we aan de slag met ontwikkeling voor de 5.3. Wat betreft de vernieuwde extramurale planning zijn we verder. Inmiddels hebben we een volledig nieuwe applicatie staan die we in het komend kwartaal gaan integreren met mijnCaress en daarna beschikbaar stellen aan de eerste pilot gebruikers.

Open
Ook zonder dat je het ziet, verandert er veel. Het aantal API’s waarmee je mijnCaress kan verbinden met applicaties van derden is uitgebreid en als gevolg daarvan hoef je steeds minder over te typen. Denk bijvoorbeeld aan integraties met Zorgdomein, Ysis en Infoland die nu in gebruik genomen kunnen worden. De componentenbibliotheek die we voor onze nieuwe navigatie gebruiken stelt ons in staat om steeds sneller te ontwikkelen

Impact Corona
Ook voor ons had komst van Corona de nodige impact op onze werkzaamheden. Gelukkig hebben we snel kunnen schakelen en hebben we er voor gekozen om een aantal oplossingen echt af te maken. Tot slot is er ook nog veel niet zichtbaar werk verricht zoals het inwerken van nieuwe teams, technisch onderhoud en de aanleg van een componentenbibliotheek. Hierdoor blijft mijnCaress de betrouwbare oplossing die het altijd geweest is.

In onze Highlights-brochure vindt u uitgebreide informatie over hoe de functionaliteiten uit mijnCaress 5.2 werken en wat deze uw organisatie opleveren. De functionaliteiten die hierin beschreven worden zijn:

  1. Simpele navigatie klaar voor pilot
  2. Eerste gebruikers Zorgapp in productie
  3. Zorgdomein implementatie gestart
  4. Ysis koppeling in acceptatie
  5. Boomerweb koppeling beschikbaar
  6. Infoland koppeling beschikbaar
  7. Coronavragenlijst beschikbaar
  8. Design system
  9. Inzicht in Delphi code
  10. Sneller controles opvoeren
  11. Harmonisatie verhuizingen
  12. WZD vragen en helpteksten
  13. Optimalisatie financiële processen
  14. LDF aanlevering versie 7
  15. Koppelen zonder technische connectmodule
  16. Versimpeling authenticatie REST API
  17. Application Lifecycle Management

Kortom: een boordevolle release!

Share This