Gisteren zijn er vanuit de Rijksoverheid nieuwe maatregelen uitgevaardigd om de verspreiding van het coronavirus in te dammen. Met deze mail willen wij u graag informeren over de maatregelen die PinkRoccade Care genomen heeft ten aanzien van het coronavirus.

Wij begrijpen dat uw organisatie zorg draagt voor een kwetsbare doelgroep en dat het van groot belang is dat de zorgmedewerkers optimaal hun werk kunnen blijven doen. Als PinkRoccade Care doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat wij het coronavirus niet overbrengen en dat de continuïteit van onze dienstverlening geborgd is.

Dit betekent dat al onze medewerkers, in elk geval tot 6 april, in principe thuis werken. Net zoals afgelopen weken volgen wij hiermee de richtlijnen van RIVM en Rijksoverheid. Eerdere maatregelen die wij genomen hebben zijn het laten thuiswerken van iedereen met griepverschijnselen en collega’s die woonachtig zijn in Noord-Brabant.

Continuïteit van onze dienstverlening is onze eerste prioriteit. Onze Cloud services en het Customer Care team zullen beschikbaar zijn. Onze consultants zullen geplande werkzaamheden waar mogelijk op afstand uitvoeren en zijn ook beschikbaar voor nieuwe opdrachten.  Als werkzaamheden om bijvoorbeeld technische redenen niet remote uitgevoerd kunnen worden treden wij daar met u over in overleg.

We streven er naar om geplande overleggen plaats te laten vinden via videocalls of telefonisch. Indien er afspraken tussen u en onze zorgorganisatie gepland zijn dan zullen wij contact met u opnemen om hier nader invulling aan te geven.

Zijn er specifieke vragen over wat deze maatregelen uw organisatie betekenen? Onze Customer Care afdeling is als gebruikelijk bereikbaar via Supportal en 0800-9119.

Share This