Het functioneel beheren en onderhouden van mijnCaress Medewerkerportaal vergt kennis. Deze Medewerkerportaal kennis kunt u opdoen in de tweedaagse opleiding MijnCaress Medewerkerportaal. Binnen een relatief kort tijdsbestek leert u de Medewerkerportaal van mijnCaress kennen, zodat u hier vervolgens zelf mee aan de slag kunt in uw eigen organisatie. U kunt mijnCaress inrichten en beheren op basis van best-practice.

Bestemd voor

  • Toekomstige applicatiebeheerders mijnCaress Medewerkerportaal
  • Applicatiebeheerders mijnCaress Medewerkerportaal met de behoefte om kennis over mijnCaress Medewerkerportaal op te doen.

Doelstelling

U bent in staat om na deze opleiding zelfstandig beheer uit te voeren op mijnCaress Medewerkerportaal. Daarnaast zal het mogelijk zijn om zelfstandig mijnCaress Medewerkerportaal te onderhouden en problemen op te lossen.

Werkwijze

Tijdens deze driedaagse opleiding wordt u aan de hand van een presentatie meegenomen door alle functies van mijnCaress Medewerkerportaal die u als beheerder dient te kennen.
Daarnaast wordt u meegenomen in het inrichten mijnCaress Medewerkerportaal waarbij ook op complexe functionaliteit zal worden ingegaan. De gebruiker kan in de eigen omgeving meekijken.

Daarnaast nodige wij u van harte uit om onze gast te zijn bij PinkRoccade Care in Apeldoorn om kennis te maken met onze collega’s van Customer Support.

Agenda

  • Wat is mijnCaress
  • Gebruikers en medewerkers
  • Autorisatie
    • Functie
    • Type
    • Data
  • Vragenlijsten
  • Rapportagetypen
  • Profielen
    • Weergave profielen
    • Compleetheidprofielen
  • Sjablonen
    • Plan sjablonen
    • Briefsjablonen
    • Rapportage sjablonen
  • Stamtabellen
  • Support

Certificaat

U ontvangt een certificaat voor het deelnemen aan deze opleiding.

Maatwerk en op locatie

De sessies zijn interactief van aard en worden toegespitst op het Medewerkerportaal van de specifieke klantinrichting, klantwens en kennisniveau.

  • Twee dagen verspreid over 3 weken van 9.30 uur tot 17.00 uur
  • Eén dagdeel onze gast in Apeldoorn

Voor deze driedaagse opleiding op locatie betaalt u € 2500, BTW vrij, bij een maximale groepsgrootte van vier personen.

Klassikaal in Apeldoorn

De sessies zullen interactief van aard zijn. Daarnaast bouwt u een netwerk op met andere deelnemers.

  • Twee dagen verspreid over 3 weken van 9.30 uur tot 17.00 uur
  • Een dag onze gast bij Customer Support

Voor deze driedaagse opleiding in Apeldoorn betaalt u € 950, BTW vrij, per deelnemer met een maximale groepsgrootte van 8 personen. Minimale groepsgrootte is 2 personen.

Trainer: Hilda Dondorp
De opleiding word 2x per jaar georganiseerd:

Najaar 2020

2 november –  Dag 1 Opleiding – deel 1
9 november –  Dagdeel Customer Support
16 november – Dag 3 Opleiding – deel 2

Voorjaar 2021

20 april – Dag 1 Opleiding – deel 1
29 april – Dagdeel Customer Care
12 mei – Dag 3 Opleiding – deel 2

Meer informatie

Neem voor meer informatie over deze opleiding contact met ons op via mijnAcademy@pinkroccade.nl

 

Additioneel voor alle trainingen voor Functioneel Applicatie Beheer

Onze ervaring is dat de kwaliteit en snelheid van inwerken vergroot als naast training er coaching on the job plaatsvindt waarbij een consultant de nieuwe Functioneel Applicatie Beheerder ondersteunt en coacht op de werkvloer. 

  • 5 dagen coaching on the job door een consultant € 5000 ex. BTW.

Share This