Voor nog betere ondersteuning van medewerkers en cliënten in de verpleeghuizen van Careyn.

Met ingang van 1 januari jl. werkt Careyn met een sterk vernieuwd en verbeterd mijnCaress van Pink Roccade Care. Efficiënter, meer standaardisatie waar nodig en sneller in staat om vernieuwingen door te voeren, bijvoorbeeld wat betreft privacy en veiligheid. Medewerkers en cliënten binnen de muren van de verpleeghuizen zullen meer gemak, ondersteuning en service gaan ervaren. En dat is pure winst, vooral als deze vernieuwing en verbetering bij kan dragen aan meer tijd en aandacht voor onze cliënten.

In slechts enkele maanden tijd heeft een gezamenlijk projectteam van Careyn en mijnCaress gewerkt aan een migratie naar een nieuwe, samengevoegde en gehoste omgeving. Door de grote betrokkenheid van alle teamleden is in deze korte periode een mooi resultaat neergezet. Het team van mijnCaress en Careyn werken de komende jaren verder aan vernieuwing door het in gebruik nemen van mijnCaress Monitor en mijnCaress Cliëntportaal en te werken aan nieuwe ontwikkelingen in samenwerking met leden van de gebruikersvereniging mijnCaress.

mijnCaress brengt verschillende informatie van diverse afdelingen samen in één systeem. Het vereenvoudigt onze bedrijfsvoering doordat eindgebruikers via een eigen portaal in hetzelfde systeem kunnen werken. Dit vergroot de betrouwbaarheid van cliëntinformatie; gegevens hoeven slechts één keer ingevoerd te worden, daarna kunnen alle gebruikers de informatie zien die voor hén relevant is. Vandaag en morgen.

 

Share This