Vorig jaar introduceerden wij de Customer Journey. De bedoeling hiervan is dat wij een goed inzicht gaan krijgen op hoe de dienstverlening van de Customer Care door onze klanten ervaren wordt.

Wij hebben hiervoor een klantsessie gehouden waarin wij op een aantal gebieden om de beleving gevraagd hebben. De uitkomsten van deze sessie gaven ons een goed beeld waar wij als Customer Care team stappen op kunnen ondernemen.

Wat doen wij met de uitkomsten?

Door de gegeven feedback hebben wij aanpassingen gedaan in onze aanpak van bepaalde processen. Voorbeelden hiervan zijn documentatie/elearning [link] en een snellere doorloop en andere benadering van het behandelen van problems. Dit zie je terug aan het aantal problems die in de patches worden opgelost.

Waarom doen wij dit nog een keer?

Een Customer Journey is een doorlopend proces waarin de klantbeleving centraal staat. Doordat wij in een snel veranderende maatschappij leven, worden de ervaringen en meningen van onze klanten steeds belangrijker. En omdat ook ons eigen proces continu in beweging is, zal dit ook steeds een andere Customer Journey opleveren. Wij willen daarom wederom een sessie houden om deze Journey in kaart te brengen om zodoende steeds beter op de behoefte van onze klanten in te kunnen spelen. Hiervoor zoeken wij andere deelnemers dan tijdens de eerste sessie, omdat wij graag de behoeftes en belangen van zoveel mogelijk klanten in kaart brengen.

Wat houdt meedoen in?

Als jij ook graag een bijdrage wil leveren aan onze Customer Journey dan vragen wij je om naar twee bijeenkomsten te komen om daar je input te leveren:

Sessie 1
Datum5 juli 9.00 – 13.00 uur (inclusief lunch)
Inhoud: Post it-sessie: hoe ervaar jij contact met het Service Center?
Locatie: Wapenrustlaan 11, Apeldoorn (nieuwe pand PinkRoccade Care)

Sessie 2
Datum: volgt nog
Inhoud: Terugkoppeling
Locatie: Wapenrustlaan 11, Apeldoorn (nieuwe pand PinkRoccade Care)

Meedoen?

Wil jij meedoen aan deel 2 van onze Customer Journey? Stuur dan een mail naar charlotte.hulleman@pinkroccade.nl

Share This