Nieuwe transparante backlog en roadmap

Simpel. Samen. Open. Dat is wat wij willen dat mijnCaress is. Daar gaan we de komende jaren mee aan de slag maar zijn we ook nu al druk mee bezig. In dat kader delen we graag de nieuwste ontwikkelingen met jullie. De afgelopen weken hebben wij de laatste hand gelegd aan zowel de Roadmap als de nieuwe, volledig transparante, backlog.

Roadmap mijnCaress

Welke visie hebben wij vanuit PinkRoccade Care op de ontwikkelingen in de zorgmarkt? En hoe gaan we die de komende maanden vertalen in onze software? De antwoorden hierop staan beschreven in onze Roadmap. Onze visie op de ontwikkeling van mijnCaress tot 2021. Waarin onder meer gebruiksvriendelijkheid, interoperabiliteit, transparantie en partnerships centraal staan. Al die ontwikkelingen en vernieuwingen hebben hetzelfde doel en leiden naar meer doen met dezelfde handen. Zodat de zorgmedewerkers steeds minder tijd kwijt zijn aan administratie en meer aan het bed kunnen staan. En de zorgorganisaties met dezelfde capaciteit meer uren zorg kunnen bieden.

Benieuwd naar onze uitgangspunten? We delen onze Roadmap graag met jullie! Het hele document kunnen jullie vinden op Supportal: https://support.hchosting.nl.

Nieuwe backlog

Het wensenproces van mijnCaress gaat veranderen. Door veel organisaties is er in de afgelopen maanden feedback gegeven op dit wensenproces. Daaruit kwam naar voren dat het huidige proces via Yammer weinig inzicht biedt in de prioriteit van de ideeën en wensen. Bovendien is dit portaal weinig gestructureerd. Daarom is er gekozen voor een nieuw wensenproces met de volgende voordelen:

  1. Wensen worden gestructureerd vastgelegd en zijn dus voor iedereen duidelijk;
  2. Wensen worden periodiek met een klantgroep beoordeeld en er is dus feedback op de wensen;
  3. De backlog is openbaar en het is dus transparant aan welke wensen wel en niet wordt gewerkt en waarom.

Aanmelden backlog
Je kunt je voor deze nieuwe backlog aanmelden via ons Service Center of via het beheer van jullie organisatie. Let wel: er mogen maximaal 3 accounts per organisatie worden aangemaakt. Na inschrijving krijg je de link naar de uitgebreide handleiding, waar ook het hele proces hoe we gekomen zijn tot deze nieuwe backlog wordt beschreven.

Yammer
Yammer blijft beschikbaar als communicatie kanaal, maar de Yammer ideeënbox gaat dicht. Alle ideeën zijn gemigreerd naar nieuwe de backlog. Nieuwe ideeën kun je, na aanmelding, in deze backlop aanmelden.

Share This