De zomer van 2020 is begonnen en meteen is de eerste hittegolf een feit! Een zomer in een bijzonder jaar waar velen van ons privé en zakelijk zijn getroffen door Corona. Ik merk in mijn privé omgeving en ook bij onze klanten dat langzaamaan de normale gang van zaken wordt opgepakt. Zo worden er voorzichtig  weer vakanties geboekt.

Ontzorgen

Als dochter van een horeca-ondernemer zit ontzorgen in mijn DNA. Steeds ben ik met mijn team op zoek naar hoe we onze klanten zo optimaal mogelijk kunnen ondersteunen en ontzorgen. Zeker in deze bijzondere tijd waarin zorgorganisaties voor grote uitdagingen staan, nemen onze consultants graag de ondersteuning van mijnCaress op zich.

Ontzorgen in de vakantieperiode

Hoewel we door Corona bijzondere tijden kennen, zullen ook de functioneel applicatiebeheerder van mijnCaress met een welverdiende vakantie gaan. Dit kan druk geven op de continuïteit van de dienstverlening naar de zorgmedewerkers. Onze consultants kunnen deze druk wegnemen en zorgen voor continuïteit van de dienstverlening van mijnCaress voor de organisatie in de vakantieperiode. Voor meer informatie klik hier.

Ontzorgen in het opleiden

Een andere manier om onze klanten te ontzorgen is door te voorzien in opleiding en training van de gebruikers van mijnCaress. Dit doen we via de mijnAcademy. We bieden een ruim aanbod van klassikale en maatwerkopleidingen aan. Ook organiseren we Deep Dives. Daarnaast kunnen we op verzoek workshops organiseren over specifieke onderdelen zoals dienstenplanning, rapporteren, etc. Voor meer informatie klik hier.

Ontzorgen in het optimaal gebruiken van mijnCaress

In de tijd waarin je organisatie gebruikt maakt van mijnCaress zijn er keuzes gemaakt in de wijze van inrichten van het ECD. Maar leidt die inrichting wel tot een optimaal gebruik van mijnCaress? Kan uw organisatie tijd besparen als we het gebruik en de inrichting aanpassen. Met onze optimalisatiescan laten we  zien hoe je de administratieve lasten kan terugdringen en stellen we het gebruikersgemak centraal. Hierdoor kan de eindgebruiker van MijnCaress efficienter werken. We ontzorgen u volledig in dit proces en kunnen desgewenst ondersteuning bieden bij het implementeren van de aanbevelingen. Neem voor meer informatie hierover contact op met je accountmanager.

Ik wens je een fijne zomer toe!

Deze blog is geschreven door Chantal de Waal, Manager Sales & Consultancy van mijnCaress. 

Share This