In het eerdere bericht van Paul van Dam is te lezen wat de veranderingen in de wet- en regelgeving in de praktijk betekenen en hoe de consultants van mijnCaress u daarbij kunnen ondersteunen. In de afgelopen weken hebben de webinars en online deepdive sessies plaatsgevonden naar aanleiding van de iStandaarden release mijnCaress 5.4. Heeft u het webinar gemist? Deze is via deze link terug te zien.

Naast de online kennisdeling, biedt Pinkroccade Care op meerdere manieren ondersteuning aan zodat u voorbereid bent op de veranderingen.

Opleiding iStandaarden – mijnAcademy

Naast de afgelopen deepdive sessie, bieden we ook de opleiding iStandaarden aan via mijnAcademy. Tijdens deze opleiding zal er met name aandacht zijn voor de nieuwe berichten VOT en VOW.

  • 1 dagdeel training op 15 december van 09.30 tot 12.30
  • 3 dagdelen knoppencursus en begeleiding op de werkvloer in januari – de planning stemmen we met je af
  • Kosten: € 1750

Inschrijven kan hier

Meer informatie over deze training kunt u opvragen bij uw Accountmanager of Customer Succes Manager.

Ondersteuning vanuit PinkRoccade Care

Een van onze gespecialiseerde consultants ondersteunt daarbij op locatie (mits de omstandigheden het toelaten) tijdens 2 belangrijke momenten:

In de periode oktober / november in de voorbereiding richting einde van het jaar
En begin februari tijdens de 1e declaratieronde. We bepalen samen met je de dagen van inzet.

Optie 1. Basis – 3 dagen – € 3350

  • Begeleiding van functioneel beheer en de zorgadministratie

Optie 2. Standaard – 5 dagen € 5350

  • Begeleiding van functioneel beheer en de administratie.
  • Verzorgen van de benodigde inrichting en ondersteuning bij scholing van de eindgebruikers.

Optie 3. Uitgebreid – 7 dagen € 7000

  • Begeleiding van functioneel beheer en de administratie.
  • Verzorgen van de benodigde inrichting en ondersteuning bij scholing van de eindgebruikers.
  • Ondersteuning administratie bij verwerken wijzigingen

Support ondersteuning overgang W&R 2020/2021

Voor de overgang van 2020/2021 moet in de inrichting van mijnCaress het een en ander worden gecontroleerd en zo nodig worden aangepast. Om u te ondersteunen bieden we vanuit PinkRoccade op verschillende punten ondersteuning aan. Door middel van support worden overzichten gemaakt om de inrichting voor de jaarovergang te ondersteunen. Op de volgende punten bieden wij ondersteuning:

1. Vanaf 01/01/2021 moeten zorgtoewijzingen gemigreerd zijn. Hierbij kunt u denken aan het ontbreken van  een zorgtoewijzingsnummer. We maken een overzicht* met WMO en JW legitimaties waarvoor de gemeentes nieuwe zorgtoewijzingen moeten sturen. Neem voor meer informatie over of een toelichting op de overzichten contact op met het Customer Care team.
De kosten van dit overzicht zijn € 250.

2. Wanneer een nieuwe factuurvoorbewerking is aangemaakt (en niet de bestaande wordt aangepast) moet de factuurvoorbewerking aan de juiste producten gekoppeld worden. We maken een overzicht* met producten die gekoppeld zijn aan de oude factuurvoorbewerking. Daarna kunnen we de door jou aangegeven producten omzetten van de oude, naar de nieuwe factuurvoorbewerking.
De kosten van dit overzicht zijn € 50.

3. Zorgcontracten met contractvorm facturatie zijn vanaf 01/01/2021 niet meer geldig. We maken een overzicht* met contracten die zijn geregistreerd met contractvorm facturatie. Daarna kunnen we de contracten, met bijbehorende registraties, beëindigen met een aangegeven einddatum.
De kosten van dit overzicht zijn € 50.

4. Producten mogen vanaf 01/01/2021 alleen nog gedeclareerd worden met Declaratiemethodiek: Per declaratieperiode (periode begin- en einddatum). We leveren een overzicht* met Declaratieformaat WMO303 en JW303 waarbij een andere declaratiemethodiek is ingevuld.
De kosten van dit overzicht zijn € 50.

De vier overzichten kunnen we u als pakketprijs aanbieden voor € 350.

*Wanneer u gebruik maakt van de training of ondersteuning zal de consultant deze informatie meenemen.
Indien u geen gebruik maakt van training of ondersteuning kan je dit opvragen via het Customer Care team.

Voor vragen kunt u contact opnemen met ons Customer Care team bereikbaar via 0800 – 9119.

Professional Services

De consultants kunnen naast ondersteuning bij de overgang, ook ondersteuning bieden bij onder andere de implementatie van nieuwe modules en applicatiebeheer. Bekijk hier het gehele aanbod van ondersteunende diensten.

Share This