Vanaf 1 januari 2020 bieden wij je de mogelijkheid om voordelig periodieke ondersteuning voor mijnCaress af te nemen. Wij ontzorgen jouw organisatie op de momenten dat je extra ondersteuning wilt bij een Major Release, updates, of bij een doorlopend optimalisatietraject voor zowel mijnCaress als Business Intelligence (BI).

Voordelen

Als je kiest voor deze periodieke dienstverlening, heb je gegarandeerd een succesvolle en snelle implementatie van nieuwe functionaliteiten. Het is belangrijk dat de laatste versie van mijnCaress geïnstalleerd ongeacht welke functionaliteit je in gebruikt. De twee belangrijkste redenen hiervoor zijn:

  • In elke release worden er security risico’s opgelost.
  • Er wordt alleen support geleverd op de laatste twee releases.

Het tijdig in gebruik nemen van nieuwe functionaliteit i.c.m. ondersteuning van PinkRoccade Care biedt de volgende voordelen:

  1. Capaciteit:Door de periodieke ondersteuning op nieuwe functionaliteiten ontstaat er voldoende capaciteit op piekmomenten zodat je nieuwe functionaliteit sneller in gebruik kan nemen. Dit levert jouw organisatie een besparing in tijd en dus geld op.
  2. Hogere adaptiesnelheid:Ondersteuning van Functioneel Applicatie Beheer (FAB) en eindgebruikers in wat specifiek voor de organisatie gaat veranderen, zorgt voor een hogere adaptiesnelheid in de organisatie.
  3. Altijd de beste versie:Door het gebruiken van de nieuwste functionaliteiten, gebruikt de organisatie de meest efficiënte ondersteuning van mijnCaress aan de zorgprocessen. En wij geven support op de laatste twee releases.
  4. Breder draagvlak:Door hogere betrokkenheid is er een breder draagvlak. Eerstehands uitleg over gemaakte keuzes en optimale implementatie draagt bij aan een hogere gebruikerstevredenheid.
  5. Tevreden eindgebruikers:Door de inrichting van mijnCaress te optimaliseren aan de processen van de organisatie, wordt de eindgebruiker maximaal ondersteund in zijn of haar werk door mijnCaress.

Doorlopend optimaliseren

Bij een doorlopend optimalisatietraject kijken we in een Quick-Scan of de gemaakte keuzes in het gebruik en inrichting van mijnCaress, leiden tot tevreden eindgebruikers. Ook onderzoeken we waar tijd en geld bespaard kan worden door een aanpassing in mijnCaress, waardoor het gebruik van mijnCaress nog beter aansluit bij jullie dagelijkse werkzaamheden.

Pakketten

Je kunt kiezen uit de volgende pakketten:

mijnCaress

  • Ondersteunen Basis
  • Ondersteunen Standaard
  • Ondersteunen Uitgebreid
  • Continue Optimaliseren Basis
  • Continue Optimaliseren Standaard
  • Continue Optimaliseren Uitgebreid

mijnCaress BI

  • Ondersteunen
  • Optimalisatiescan Monitor

mijnCaress

 Ondersteunen Basis

Bij iedere major release (vier x per jaar) ondersteunen we door:

  • Demo’s aan key-users volgens train-de-trainer principe
  • Ondersteuning applicatiebeheer bij inrichting, testen, communicatie, etc.


Ondersteunen Standaard

Bij iedere major release (vier x per jaar) ondersteunen we door:

  • Demo’s aan eindgebruikers op locatie of functieniveau
  • Ondersteuning Applicatiebeheer bij testen, communicatie, etc.
  • 2 Workshops met key users:
  • 1e workshop als verdieping op de demo, gericht op de organisatie: Wat is er veranderd en hoe raakt het je werk?
  • 2e workshop om eerste ervaringen en vragen te bespreken


Ondersteunen Uitgebreid

Bij iedere major release (vier x per jaar) ondersteunen we door:

  • Demo’s aan eindgebruikers op locatie of functieniveau
  • Ondersteuning Applicatiebeheer bij testen, communicatie, etc.

2 workshops met key users:

  • 1e workshop als verdieping op de demo, gericht op de organisatie: Wat is er veranderd en hoe raakt het je werk?
  • 2e workshop om eerste ervaringen en vragen te bespreken

QuickScan

2 x per jaar voeren we een Quick Scan uit en ondersteunen we bij de implementatie van de Quick Wins.

De Quick scan bestaat uit:

  • Een interview met een groep gebruikers
  • Scan van de inrichting van mijnCaress
  • Advies met Quick Wins
  • Ondersteuning bij de implementatie van de Quick Wins


Continue Optimaliseren Basis

Eén keer per jaar voeren we een Quick Scan uit en ondersteunen bij de implementatie van de top drie Quick Wins.

De Quick scan bestaat uit:

  • Een interview met een groep gebruikers
  • Scan van de inrichting van mijnCaress
  • Advies met Quick Wins
  • Ondersteuning bij de implementatie van de top 3 Quick Wins


Continue Optimaliseren Standaard

Twee keer per jaar voeren we een Quick Scan uit en ondersteunen bij de implementatie van de top drie Quick Wins.

De Quick scan bestaat uit:

  • Een interview of Workshop met een groep gebruikers
  • Scan van de inrichting van mijnCaress
  • Advies met Quick Wins
  • Ondersteuning bij de implementatie van de top 3 Quick Wins

Continue Optimaliseren Uitgebreid

Drie keer per jaar voeren we een Quick Scan uit en ondersteunen bij de implementatie van de top drie Quick Wins.

De Quick scan bestaat uit:

  • Een interview of Workshop met een groep gebruikers
  • Scan van de inrichting van mijnCaress
  • Advies met Quick Wins
  • Ondersteuning bij de implementatie van de top drie Quick Wins

BI

Ondersteunen

Bij iedere major release (vier x per jaar):

  • Bij iedere major release wordt een technische installatie uitgevoerd in acceptatie- en/of productie-omgeving van de mijnCaress monitor (ongeveer halve dag)
  • Ondersteuning door consultant voor FAB / Key-users.
  • Inrichting nieuwe functionaliteiten
  • Doorspreken releasenotes


Optimalisatiescan mijnCaress Monitor

We voeren een Quick Scan uit en de Quick scan bestaat uit:

  • Logging van het gebruik van de kubussen
  • Interviews met verschillende groepen gebruikers
  • Advies met Quick Wins
  • Optioneel: Ondersteuning bij implementatie van de Quick Wins

Meer informatie en aanvragen

Wil je meer informatie over onze periodieke dienstverlening of een pakket aanvragen, neem contact op met Chantal de Waal – Manager Professional Services –  via chantal.dewaal@pinkroccade.nl of op 06 4339 2796

Share This