Vanaf 1 januari 2020 bieden wij onze klanten de mogelijkheid om voordelig recurring dienstverlening in te kopen. Hiermee ontzorgen wij onze klanten bij een Major Release en bieden wij daarnaast een doorlopend optimalisatietraject voor zowel mijnCaress als BI.

Voordelen

Als u als klant kiest voor deze recurring dienstverlening, heeft u gegarandeerd een succesvolle en snelle implementatie van nieuwe functionaliteiten. Het is namelijk van belang dat uw technisch gezien de laatste versie geïnstalleerd heeft, ongeacht welke functionaliteit u in gebruik neemt. Dit in de eerste plaats omdat er in elke release security risico’s worden opgelost. Maar ook omdat wij slechts support geven op de laatste 2 releases.

Een ander voordeel van het tijdig in gebruik nemen van nieuwe functionaliteiten met ondersteuning van PinkRoccade Care is dat u ontzorgd wordt op de volgende gebieden:

  1. Capaciteit: Door het afnemen van recurring dienstverlening op nieuwe functionaliteiten is er altijd voldoende capaciteit om de nieuwe functionaliteiten snel in gebruik te nemen. Dit levert u een besparing in tijd en dus geld op.
  2. Hogere adaptatiesnelheid: Ondersteuning van FAB en eindgebruikers in wat specifiek voor de organisatie gaat veranderen, zorgt voor een hogere adaptiesnelheid in de organisatie.
  3. Altijd de beste versie: Door het gebruiken van de nieuwste functionaliteiten, gebruikt de organisatie de meest efficiënte ondersteuning van MijnCaress aan de zorgprocessen. En wij geven slechts support op 2 releases.
  4. Breder draagvlak: Door hogere betrokkenheid is er een breder draagvlak. Eerstehands uitleg over gemaakte keuzes en optimale implementatie draagt bij aan hogere gebruikerstevredenheid.
  5. Tevreden eindgebruikers door de inrichting van mijnCaress te optimaliseren aan de processen van de organisatie waardoor de eindgebruiker optimaal ondersteund wordt in zijn werk door mijnCaress.

Als u als klant kiest voor een doorlopend optimalisatietraject kijken we in een Quick Scan of de keuzes die zijn gemaakt in het gebruik en de inrichting van mijnCaress leiden tot optimaal gebruikersgemak van mijnCaress. Daarnaast kijken we hoe uw organisatie wellicht tijd en geld kan besparen als we het gebruik en de inrichting aanpassen.

Pakketten

Wij bieden de volgende dienstverlening pakketten aan:

mijnCaress

  • Ondersteunen Basis
  • Ondersteunen Standaard
  • Ondersteunen Uitgebreid
  • Continue Optimaliseren Basis
  • Continue Optimaliseren Standaard
  • Continue Optimaliseren Uitgebreid

mijnCaress BI

  • Ondersteunen
  • Optimalisatiescan Monitor

 

mijnCaress

 Ondersteunen Basis
Bij iedere major release ( 4 x per jaar) ondersteunen we door:

  • Demo’s aan key-users volgens train-de-trainer principe.
  • Ondersteuning applicatiebeheer bij inrichting, testen, communicatie, etc.


Ondersteunen Standaard
Bij iedere major release ( 4 x per jaar) ondersteunen we door:

  • Demo’s aan eindgebruikers op locatie of functieniveau
  • Ondersteuning applicatiebeheer bij testen, communicatie, etc.
  • 2 Workshops met key users:
    • 1e workshop als verdieping op de demo, gericht op de organisatie: Wat is er verandert en hoe raakt het je werk.
    • 2e workshop om eerste ervaringen en vragen te bespreken.


Ondersteunen Uitgebreid
Bij iedere major release ( 4 x per jaar) ondersteunen we door:

  • Demo’s aan eindgebruikers op locatie of functieniveau
  • Ondersteuning applicatiebeheer bij testen, communicatie, etc.
  • 2 Workshops met key users:
    • 1e workshop als verdieping op de demo, gericht op de organisatie: Wat is er verandert en hoe raakt het je werk.
    • 2e workshop om eerste ervaringen en vragen te bespreken.

 2 x per jaar voeren we een Quick Scan uit en ondersteunen we bij de implementatie van de Quick Wins. De Quick scan bestaat uit:

  • Een interview met een groep gebruikers
  • Scan van de inrichting van mijnCaress.
  • Advies met Quick Wins
  • Ondersteuning bij de implementatie van de Quick Wins


Continue Optimaliseren Basis
1 x per jaar voeren we een Quick Scan uit en ondersteunen bij de implementatie van de top 3 Quick Wins. De Quick scan bestaat uit:

  • Een interview met een groep gebruikers
  • Scan van de inrichting van mijnCaress.
  • Advies met Quick Wins
  • Ondersteuning bij de implementatie van de top 3 Quick Wins


Continue Optimaliseren Standaard
2  x per jaar voeren we een Quick Scan uit en ondersteunen bij de implementatie van de top 3 Quick Wins. De Quick scan bestaat uit:

  • Een interview of Workshop met een groep gebruikers
  • Scan van de inrichting van mijnCaress.
  • Advies met Quick Wins
  • Ondersteuning bij de implementatie van de top 3 Quick Wins


Continue Optimaliseren Uitgebreid
3 x per jaar voeren we een Quick Scan uit en ondersteunen bij de implementatie van de top 3 Quick Wins. De Quick scan bestaat uit:

  • Een interview of Workshop met een groep gebruikers
  • Scan van de inrichting van mijnCaress.
  • Advies met Quick Wins
  • Ondersteuning bij de implementatie van de top 3 Quick Wins

 

BI

Ondersteunen
Bij iedere major release ( 4 x per jaar):

  • Bij iedere major release wordt een technische installatie uitgevoerd in acceptatie- en / of productie-omgeving van de mijnCaress monitor (ongeveer halve dag)
  • Ondersteuning door consultant voor FAB / Key-users.
    • Inrichting nieuwe functionaliteiten
    • Doorspreken releasenotes


Optimalisatiescan mijnCaress Monitor

  • We voeren een Quick Scan uit en de Quick scan bestaat uit:
    • Logging van het gebruik van de kubussen
    • Interviews met verschillende groepen gebruikers
    • Advies met Quick Wins
  • Optioneel: Ondersteuning bij implementatie van de Quick Wins

Meer informatie en aanvragen

Voor meer informatie over onze recurring dienstverlening of het aanvragen van een pakket kunt u contact opnemen met Chantal de Waal, Manager Professional Services, via chantal.dewaal@pinkroccade.nl of op 06 4339 2796

Share This