Training

Opleiding mijnCaress basis

Binnen een relatief kort tijdsbestek leert u de basis van mijnCaress kennen, zodat u hier vervolgens zelf mee aan de slag kunt.

Het functioneel beheren en onderhouden van mijnCaress Basis vergt kennis. Deze basiskennis kunt u opdoen in de tweedaagse opleiding MijnCaress Basis. Binnen een relatief kort tijdsbestek leert u de basis van mijnCaress kennen, zodat u hier vervolgens zelf mee aan de slag kunt in uw eigen organisatie. U kunt mijnCaress inrichten en beheren op basis van best-practice.

Bestemd voor

  • Toekomstige applicatiebeheerders mijnCaress Basis
  • Applicatiebeheerders Medewerkerportaal met de behoefte om kennis over mijnCaress Basis op te doen.

Doelstelling

  • Na het volgen van de basistraining Applicatiebeheer bent u in staat mijnCaress zodanig in te richten, dat het gebruik van mijnCaress aansluit op de procedures en werkwijze binnen uw organisatie.
  • U bent op de hoogte van de basisopbouw van mijnCaress en de samenhang tussen de basismodules.

Middelen

  • Behandelen van theorie
  • De behandelde theorie toepassen door inrichten lege database of door controle bestaande inrichting

Werkwijze

Tijdens deze driedaagse opleiding wordt u aan de hand van een presentatie meegenomen door alle functies van mijnCaress Basis die u als beheerder dient te kennen.

Daarnaast wordt u meegenomen in het inrichten mijnCaress Basis waarbij ook op complexe functionaliteit zal worden ingegaan. De gebruiker kan in de eigen omgeving meekijken.

Daarnaast nodigen wij u van harte uit om onze gast te zijn bij PinkRoccade Care in Apeldoorn om kennis te maken met onze collega’s van Customer Support.

Agenda

  • Wat is mijnCaress
  • Overview mijnCaress
  • Schermopbouw
  • Gebruikers en autorisatie
  • Organisatorische eenheden (OE)
  • Externe relaties en Cliënten
  • Producten en Zorgtrajecten
  • Legitimaties, ZZP en Arrangementen
  • Facturatieproces
  • Verloningsproces (optioneel)
  • BQA-profielen
  • Verschil Gebruikers en Medewerkers
  • Rapportage
  • Vragen

Certificaat

U ontvangt een certificaat voor het deelnemen aan deze opleiding.

Maatwerk op locatie*

De sessies zullen interactief van aard zijn en worden toegespitst op basis van uw specifieke klantinrichting, klantwens en kennisniveau.

  • Vier dagen verspreid over 3-4 weken van 9.00 uur tot 12.00 uur
  • Een dagdeel onze gast bij Customer Support

Voor deze meerdaagse opleiding op locatie betaalt u € 2500, BW vrij, bij een maximale groepsgrootte van vier personen.

Klassikaal in Apeldoorn*

De sessies zullen interactief van aard zijn. Daarnaast bouwt u een netwerk op met andere deelnemers.

  • Vier dagen verspreid over 3-4 weken van 9.00 uur tot 12.00 uur
  • Een dagdeel onze gast bij Customer Support van 13.00 tot 14.30

Voor deze meerdaagse opleiding in Apeldoorn betaalt u € 950, BTW vrij, per deelnemer met een maximale groepsgrootte van 8 personen. Minimale groepsgrootte is 2 personen.

Trainer: Marion Verkerk
De opleiding wordt 2x per jaar georganiseerd:

Voorjaar 2021

7 april – Dag 1 opleiding – deel 1
14 april – Dag 1 opleiding – deel 2
15 april – Dag 2 opleiding – Dagdeel Customer Support
21 april – Dag 3 opleiding – deel 1
28 april – Dag 3 opleiding – deel 2

*Wegens de huidige omstandigheden wordt opleiding voorlopig online aangeboden. De opleidingsdagen zijn daarom in meerdere delen opgesplitst.

Najaar 2021

Data volgen

Meer informatie

Neem voor meer informatie over deze opleiding contact met ons op via mijnAcademy@pinkroccade.nl

Additioneel voor alle trainingen voor Functioneel Applicatie Beheer

Onze ervaring is dat de kwaliteit en snelheid van inwerken vergroot als naast training er coaching on the job plaatsvindt waarbij een consultant de nieuwe Functioneel Applicatie Beheerder ondersteunt en coacht op de werkvloer. 

  • 5 dagen coaching on the job door een consultant € 5000 ex. BTW.

inschrijven

Schrijf je direct in



nieuws en blogs

Hier vind je meer nieuws items

Verwijzingen met minder handelingen én een betrouwbaarder resultaat? Het kan!

Verwijzingen met minder handelingen én een betrouwbaarder resultaat? Het kan met mijnCaress Connect ZorgDomein.

Terugblik webinar Simpeler werken met mijnCaress

Op 30 maart jl. nam een groep van ca. 25 geïnteresseerden deel aan het, naar ons idee, geslaagde Webinar ‘Simpeler werken met mijnCaress’.

Hulp bij versimpeling

Over enkele weken komt de mijnCaress 5.5 release uit, waarin de eerste versie van het versimpeld medewerkerportaal klaarstaat. Tegelijkertijd stellen wij hiervoor een pakket aan ondersteuning beschikbaar.

Verwijzingen met minder handelingen én een betrouwbaarder resultaat? Het kan!

Verwijzingen met minder handelingen én een betrouwbaarder resultaat? Het kan met mijnCaress Connect ZorgDomein.

Terugblik webinar Simpeler werken met mijnCaress

Op 30 maart jl. nam een groep van ca. 25 geïnteresseerden deel aan het, naar ons idee, geslaagde Webinar ‘Simpeler werken met mijnCaress’.

events

Upgrade je kennis op onze events

Webinar | Kennismaking met mijnCaress

Tijdens deze interactieve sessie krijg je een goed beeld van de mogelijkheden die mijnCaress biedt. Wij laten zien wat wij bedoelen met Simpel. Samen. Open. En vooral wat ons integrale ECD voor jou in de dagelijkse praktijk aan meerwaarde kan betekenen.

Webinar | Kennismaking met mijnCaress

Tijdens deze interactieve sessie krijg je een goed beeld van de mogelijkheden die mijnCaress biedt. Wij laten zien wat wij bedoelen met Simpel. Samen. Open. En vooral wat ons integrale ECD voor jou in de dagelijkse praktijk aan meerwaarde kan betekenen.

Webinar | Kennismaking met mijnCaress

Tijdens deze interactieve sessie krijg je een goed beeld van de mogelijkheden die mijnCaress biedt. Wij laten zien wat wij bedoelen met Simpel. Samen. Open. En vooral wat ons integrale ECD voor jou in de dagelijkse praktijk aan meerwaarde kan betekenen.

Webinar | Kennismaking met mijnCaress

Tijdens deze interactieve sessie krijg je een goed beeld van de mogelijkheden die mijnCaress biedt. Wij laten zien wat wij bedoelen met Simpel. Samen. Open. En vooral wat ons integrale ECD voor jou in de dagelijkse praktijk aan meerwaarde kan betekenen.

Nieuwsgierig geworden?

Wilt u meer weten over ons ECD en de mogelijkheden voor uw organisatie?

Neem contact met ons op, dan vertellen wij u graag meer!