ondersteuning applicatiebeheer

Doorlopend adequaat beheer van de applicatie

Een passende beheerorganisatie zorgt ervoor dat de beschikbaarheid en continuïteit van mijnCaress gewaarborgd blijven.

MijnCaress is het fundament van uw bedrijfsvoering als zorgorganisatie. Registraties in mijnCaress maken het mogelijk dat zorg gedeclareerd kan worden. Dit maakt mijnCaress een bedrijfskritische applicatie, ook in de zorg naar cliënten. MijnCaress is een essentieel onderdeel in de zorg die de administratielast verlicht. De verlichting in de administratielast van zorgorganisaties zorgt ervoor dat medewerkers meer tijd hebben voor waar het echt om gaat: meer tijd voor de zorg. Inefficiënt gebruik kan leiden tot verloren informatie, interne ontevredenheid, imagoschade en afname van omzet. Daarom is doorlopend adequaat beheer van de applicatie belangrijk. Een passende beheerorganisatie zorgt ervoor dat de beschikbaarheid en continuïteit van mijnCaress en de hieraan grenzende van de applicaties gewaarborgd blijven.

Wanneer:

Lage beschikbaarheid medewerkers
Ziekte, zwangerschapsverlof, vakanties, etc. Er zijn veel voorbeelden te bedenken waarop u niet kan beschikken over alle medewerkers van uw gebruikelijke beheerorganisatie, omdat zij niet in staat zijn te werken. Deze ‘dipjes’ in beschikbaarheid kunnen opgevangen worden door één van onze consultants.

Tijdelijke toename beschikbaarheid
Er bestaan ook situaties waarin uw beheerorganisatie op volle kracht is maar er extra inzet benodigd is! Bijvoorbeeld wanneer er een nieuwe medewerker opgeleid moet worden, deze krijgt dan een gedegen inwerktraject en uw huidige medewerkers worden ontlast. Een ander mooi voorbeeld is wanneer er een groot project uitgerold wordt waarin beheermedewerkers hun bijdrage kunnen leveren. Een consultant kan dan ‘de dagelijkse gang van zaken’ waarnemen terwijl uw huidige medewerkers met hun kennis van de organisatie waarde toevoegen in het project.

Voor bovenstaande situaties kan er dienstverlening geleverd worden vanuit PinkRoccade. Dit kan zowel remote als bij u op locatie.

Onze expertise:

Wanneer u gebruikt maakt van onze dienstverlening bent u verzekerd van een consultant met kennis van mijnCaress en de processen die hierbij komen kijken. Heeft u specifieke kennis nodig van bepaalde modules? Geef uw wensen aan! Wij zullen een consultant aanbieden die aansluit op uw organisatie-specifieke wensen. Daarnaast kan de consultant indien nodig gebruik maken van het kennisnetwerk van Pinkroccade Care.

Wat voor werkzaamheden?

  • Gebruiker/medewerker-beheer: nieuwe gebruikersaccounts aanmaken/aanpassen, nieuwe medewerkers opvoeren, doorvoeren etc.
  • Autorisatiebeheer: nieuwe autorisaties toewijzen en autorisatiewijzigingen verwerken.
  • Eenvoudige- en complexe gebruikersvragen beantwoorden.
  • Ondersteuning bieden bij (kleine) projecten.
  • Schrijven en onderhouden van werkinstructies en processen.
  • Kennisdeling en verbetervoorstellen van mijnCaress best practice.

Meer informatie over de ondersteuningen van het applicatiebeheer?

Wil je meer informatie over onze dienstverlening of een pakket aanvragen, neem contact op met ons via onderstaand formulier.

meer informatie

Neem contact met ons op



nieuws en blogs

Hier vind je meer nieuws items

Verwijzingen met minder handelingen én een betrouwbaarder resultaat? Het kan!

Verwijzingen met minder handelingen én een betrouwbaarder resultaat? Het kan met mijnCaress Connect ZorgDomein.

Terugblik webinar Simpeler werken met mijnCaress

Op 30 maart jl. nam een groep van ca. 25 geïnteresseerden deel aan het, naar ons idee, geslaagde Webinar ‘Simpeler werken met mijnCaress’.

Hulp bij versimpeling

Over enkele weken komt de mijnCaress 5.5 release uit, waarin de eerste versie van het versimpeld medewerkerportaal klaarstaat. Tegelijkertijd stellen wij hiervoor een pakket aan ondersteuning beschikbaar.

Verwijzingen met minder handelingen én een betrouwbaarder resultaat? Het kan!

Verwijzingen met minder handelingen én een betrouwbaarder resultaat? Het kan met mijnCaress Connect ZorgDomein.

Terugblik webinar Simpeler werken met mijnCaress

Op 30 maart jl. nam een groep van ca. 25 geïnteresseerden deel aan het, naar ons idee, geslaagde Webinar ‘Simpeler werken met mijnCaress’.

events

Upgrade je kennis op onze events

Webinar | Kennismaking met mijnCaress

Tijdens deze interactieve sessie krijg je een goed beeld van de mogelijkheden die mijnCaress biedt. Wij laten zien wat wij bedoelen met Simpel. Samen. Open. En vooral wat ons integrale ECD voor jou in de dagelijkse praktijk aan meerwaarde kan betekenen.

Webinar | Kennismaking met mijnCaress

Tijdens deze interactieve sessie krijg je een goed beeld van de mogelijkheden die mijnCaress biedt. Wij laten zien wat wij bedoelen met Simpel. Samen. Open. En vooral wat ons integrale ECD voor jou in de dagelijkse praktijk aan meerwaarde kan betekenen.

Webinar | Kennismaking met mijnCaress

Tijdens deze interactieve sessie krijg je een goed beeld van de mogelijkheden die mijnCaress biedt. Wij laten zien wat wij bedoelen met Simpel. Samen. Open. En vooral wat ons integrale ECD voor jou in de dagelijkse praktijk aan meerwaarde kan betekenen.

Webinar | Kennismaking met mijnCaress

Tijdens deze interactieve sessie krijg je een goed beeld van de mogelijkheden die mijnCaress biedt. Wij laten zien wat wij bedoelen met Simpel. Samen. Open. En vooral wat ons integrale ECD voor jou in de dagelijkse praktijk aan meerwaarde kan betekenen.

Nieuwsgierig geworden?

Wilt u meer weten over ons ECD en de mogelijkheden voor uw organisatie?

Neem contact met ons op, dan vertellen wij u graag meer!