Deepdive Facturatie mijncaress Basis-min

Optimalisatiescan Monitor

Inzicht in de informatie behoefte

De optimalisatiescan van mijnCaress Monitor geeft u inzicht in welke informatie behoefte is bij verschillende eindgebruikers.

Inzicht in de informatie behoefte

De optimalisatiescan van mijnCaress Monitor geeft u inzicht in welke informatie behoefte is bij verschillende eindgebruikers van zorgmedewerkers tot managementteam en hoe mijnCaress Monitor hierin kan voorzien. Deze inzichten bieden u zowel financieel als beheersmatige voordelen!

Op basis van de interviews en logging presenteren wij quick wins aan uw organisatie en kunnen wij desgewenst ondersteunen bij het implementeren van deze quick wins en het optimaliseren van het gebruik van de monitor door bijvoorbeeld training.

Meer informatie over de optimalisatiescan monitor?

Wil je meer informatie over onze dienstverlening of een pakket aanvragen, neem contact op met ons via onderstaand formulier.

meer informatie

Neem contact met ons op



nieuws en blogs

Hier vind je meer nieuws items

Nieuw: Gebruikerspanel mijnCaress Basis

In overleg met de Gebruikersvereniging hebben we besloten om een Gebruikerspanel mijnCaress Basis op te richten.

Een beetje pijn

"Stoppen doe ik met een beetje pijn in ‘t hart, want ik heb het al die jaren altijd met veel plezier gedaan."

De reis naar mijnCaress 5.5. Hoeveel sterren geef jij?

Met deze sessie willen we de klantreis naar mijnCaress 5.5 in kaart brengen. We horen daarin graag wat jullie belevingen, bevindingen, ervaringen en vragen zijn. Ook als je mijnCaress 5.5 nog niet in gebruik hebt.

Nieuw: Gebruikerspanel mijnCaress Basis

In overleg met de Gebruikersvereniging hebben we besloten om een Gebruikerspanel mijnCaress Basis op te richten.

Een beetje pijn

"Stoppen doe ik met een beetje pijn in ‘t hart, want ik heb het al die jaren altijd met veel plezier gedaan."

events

Upgrade je kennis op onze events

De reis naar mijnCaress 5.5. Hoeveel sterren geef jij?

Met deze sessie willen we de klantreis naar mijnCaress 5.5 in kaart brengen. We horen daarin graag wat jullie belevingen, bevindingen, ervaringen en vragen zijn. Ook als je mijnCaress 5.5 nog niet in gebruik hebt.

Nieuw: Gebruikerspanel mijnCaress Basis

In overleg met de Gebruikersvereniging hebben we besloten om een Gebruikerspanel mijnCaress Basis op te richten.

De reis naar mijnCaress 5.5. Hoeveel sterren geef jij?

Met deze sessie willen we de klantreis naar mijnCaress 5.5 in kaart brengen. We horen daarin graag wat jullie belevingen, bevindingen, ervaringen en vragen zijn. Ook als je mijnCaress 5.5 nog niet in gebruik hebt.

Nieuw: Gebruikerspanel mijnCaress Basis

In overleg met de Gebruikersvereniging hebben we besloten om een Gebruikerspanel mijnCaress Basis op te richten.

Nieuwsgierig geworden?

Wilt u meer weten over ons ECD en de mogelijkheden voor uw organisatie?

Neem contact met ons op, dan vertellen wij u graag meer!