mijnCaress suite

De zorg makkelijker maken

Wij maken al meer dan 30 jaar elke dag het leven van professionals, cliënten en naasten in de zorg een stukje makkelijker!

suite

Oplossingen die je
verder helpen

Bekijk hier uit welke onderdelen mijnCaress bestaat en welke oplossingen deze jouw organisatie kunnen bieden. Hoe onze uitgangspunten zorgeloos declareren, simpel samenwerken, simpel onderweg, multidisciplinair en zelf meedoen jouw werk steeds makkelijker kunnen maken.

mijnCaress administratie

Zorgeloos declareren

Met mijnCaress administratie bent u verzekerd van een zorgeloos facturatie- en declaratieproces. Jaarlijks wordt met mijnCaress administratie 5 miljard euro verwerkt via alle mogelijke financieringsstromen binnen de VVT en GHZ.

Daarnaast is mijnCaress administratie een oplossing die de clientadministratie en functioneel beheer ondersteunt. Hiermee wordt mijnCaress volledig afgestemd op uw specifieke situatie.

mijnCaress Medewerkerportaal

Simpel samenwerken

Het mijnCaress Medewerkerportaal is de samenwerkingstool voor als je in de zorg werkt. Via het mijnCaress Medewerkerportaal kun je op een simpele manier overzicht houden over hoe het met de cliënten gaat, wat er voor hen gepland staat en verslag doen wat je met ze hebt gedaan. Ook geavanceerdere mogelijkheden zoals het plannen van routes behoren tot de mogelijkheden.

mijnCaress Zorgapp

Simpel onderweg

Met de mijnCaress zorgapp heb je het dossier altijd bij de hand op je telefoon. Dit is de ideale oplossing voor als veel onderweg bent, bijvoorbeeld als je cliënten thuis verzorgt. De mijnCaress zorgapp is vooral simpel. Je kunt bijvoorbeeld rapporteren via spraak, zodat je niet meer hoeft te typen. Daarnaast worden reistijden automatisch berekend zodat je nooit je uren meer handmatig hoeft in te voeren.

mijnCaress Behandeldossier

Multidisciplinair

MijnCaress behandeldossier is een uitbreiding op het mijnCaress Dossier, gericht op jou als Fysiotherapeut, Ergotherapeut of een andere behandelgerichte rol. Je hebt altijd inzicht in de voortgang van een behandeltraject, eventueel gecombineerd met andere disciplines. Ook kun je je eigen plannen maken en elementen daaruit koppelen met het plan voor de zorg. Zo werkt je optimaal samen rondom je cliënten.

mijnCaress Cliëntportaal

Zelf meedoen

Met het mijnCaress clientportaal kun je als, cliënt, naaste of mantelzorger zelf meedoen en meedenken in alles wat er voor je gedaan wordt vanuit de professionele zorg. Je hebt inzage in je dossier, maar kunt daar ook zelf informatie aan toevoegen. Zo weet de zorgmedewerker precies dat je vandaag niet thuis bent omdat je dat in je agenda hebt gezet. Je bepaalt ook zelf wie van je familie en vrienden wat in je dossier mag inzien. Het gaat immers over jou!

cases

Bekijk wat onze klanten zeggen over mijnCaress

Fundashon Verriet en mijnCaress: een implementatietraject op Curaçao

Bij zorgaanbieder Fundashon Verriet werkte men nog niet met een geïntegreerd informatiesysteem ter ondersteuning van haar zorgprocessen.

Eerste Infoland-koppeling opgeleverd

Eén van onze nieuwe koppelingen is vorige week voor het eerst opgeleverd bij één van onze klanten.

Continu trainen van -nieuwe- collega’s is een waardevolle investering!

Tanja Lagerweij, onze Customer Succes Manager, mocht aanschuiven bij de basistraining bij WoonZorgcentra Haaglanden (WZH).

Fundashon Verriet en mijnCaress: een implementatietraject op Curaçao

Bij zorgaanbieder Fundashon Verriet werkte men nog niet met een geïntegreerd informatiesysteem ter ondersteuning van haar zorgprocessen.

Eerste Infoland-koppeling opgeleverd

Eén van onze nieuwe koppelingen is vorige week voor het eerst opgeleverd bij één van onze klanten.

Nieuwsgierig geworden?

Wilt u meer weten over ons ECD en de mogelijkheden voor uw organisatie?

Neem contact met ons op, dan vertellen wij u graag meer!