


Wapenrustlaan 11-31, Apeldoorn
Bezoekadres

info@mijncaress.nl
E-mail ons

055 599 92 00
Bel ons gerust
Copyright mijnCaress is onderdeel van PinkRoccade Care en TSS
Privacy Policy – Vulnerability disclosure policy
Met mijnCaress administratie bent u verzekerd van een zorgeloos facturatie- en declaratieproces. Jaarlijks wordt met mijnCaress administratie 5 miljard euro verwerkt via alle mogelijke financieringsstromen binnen de VVT en GHZ.
Daarnaast is mijnCaress administratie een oplossing die de clientadministratie en functioneel beheer ondersteunt. Hiermee wordt mijnCaress volledig afgestemd op uw specifieke situatie.
Het mijnCaress Medewerkerportaal is de samenwerkingstool voor als je in de zorg werkt. Via het mijnCaress Medewerkerportaal kun je op een simpele manier overzicht houden over hoe het met de cliënten gaat, wat er voor hen gepland staat en verslag doen wat je met ze hebt gedaan. Ook geavanceerdere mogelijkheden zoals het plannen van routes behoren tot de mogelijkheden.
Met de mijnCaress Zorgapp heb je zowel intra- als extramuraal altijd alle informatie bij de hand op je telefoon. Dit is de ideale oplossing voor als veel onderweg bent, bijvoorbeeld als je cliënten thuis verzorgt. De mijnCaress Zorgapp is vooral simpel. Je kunt bijvoorbeeld rapporteren via spraak, zodat je niet meer hoeft te typen. Daarnaast worden reistijden automatisch berekend zodat je nooit je uren meer handmatig hoeft in te voeren.
MijnCaress behandeldossier is een uitbreiding op het mijnCaress Dossier, gericht op jou als Fysiotherapeut, Ergotherapeut of een andere behandelgerichte rol. Je hebt altijd inzicht in de voortgang van een behandeltraject, eventueel gecombineerd met andere disciplines. Ook kun je je eigen plannen maken en elementen daaruit koppelen met het plan voor de zorg. Zo werkt je optimaal samen rondom je cliënten.
Met het mijnCaress clientportaal kun je als, cliënt, naaste of mantelzorger zelf meedoen en meedenken in alles wat er voor je gedaan wordt vanuit de professionele zorg. Je hebt inzage in je dossier, maar kunt daar ook zelf informatie aan toevoegen. Zo weet de zorgmedewerker precies dat je vandaag niet thuis bent omdat je dat in je agenda hebt gezet. Je bepaalt ook zelf wie van je familie en vrienden wat in je dossier mag inzien. Het gaat immers over jou!