Werkt uw organisatie met het mijnCaress Cliëntportaal? Dan nodigen wij u graag uit voor een bijeenkomst over dit portaal dat wij in juni gaan organiseren. De meeste van onze klanten gebruiken nu een aantal jaar ons Cliëntportaal en daarom lijkt het ons een mooi moment om ervaringen uit te wisselen en van elkaar te leren.

Wij willen u tijdens deze bijeenkomst onder meer best practices laten horen van andere mijnCaress Cliëntportaal klanten en u helpen bij het nog beter inzetten van het Cliëntportaal binnen uw organisatie. Ook de actualiteit rondom PGO’s versus Cliëntportalen komt aan bod.

Inhoud van de bijeenkomst

Om de inhoud van deze bijeenkomst zo goed mogelijk te laten aansluiten bij uw behoefte, vragen wij u om input hiervoor. Welke onderwerpen moeten wat u betreft op de agenda? Welke kennis van andere Cliëntportaal gebruikers vindt u interessant? Waar loopt u tegenaan met betrekking tot het Cliëntportaal? Heeft u een ondersteuningsbehoefte en welke is dat dan?

Als we de behoefte in kaart hebben zullen wij het programma samenstellen en u een uitnodiging sturen voor deze bijeenkomst. Via deze link kunt u uw informatiebehoefte doorgeven en aangeven wie van uw organisatie wij voor de bijeenkomst uit moeten nodigen.

Alvast hartelijk dank voor uw bijdrage!

Share This