Werkt uw organisatie met het mijnCaress Cliëntportaal? Dan nodigen wij u graag uit voor een bijeenkomst over dit portaal die wij in juni gaan organiseren. De meeste van onze klanten gebruiken nu een aantal jaar ons Cliëntportaal en daarom lijkt het ons een mooi moment om ervaringen uit te wisselen en van elkaar te leren.

Wij willen u tijdens deze bijeenkomst onder meer best practices laten horen van andere mijnCaress Cliëntportaal klanten en u helpen bij het nog beter inzetten van het Cliëntportaal binnen uw organisatie. 

Inhoud van de bijeenkomst

Om de inhoud van deze bijeenkomst zo goed mogelijk te laten aansluiten bij uw behoefte, vragen wij u om input hiervoor. Welke onderwerpen moeten wat u betreft op de agenda? Welke kennis van andere Cliëntportaal gebruikers vindt u interessant? Waar loopt u tegenaan met betrekking tot het Cliëntportaal? Heeft u een ondersteuningsbehoefte en welke is dat dan?

Als we de behoefte in kaart hebben zullen wij het programma samenstellen en u een uitnodiging sturen voor deze bijeenkomst. Via onderstaande knop kunt u uw informatiebehoefte doorgeven en aangeven wie van uw organisatie wij voor de bijeenkomst uit moeten nodigen.

Het is niet meer mogelijk om u op te geven voor deze bijeenkomst. Wilt u alsnog graag aanwezig zijn, neem dan contact op met uw accountmanager. 

Share This