Optimalisatiescan mijnCaress

In de tijd waarin uw organisatie gebruikt maakt van mijnCaress heeft u keuzes gemaakt in de wijze van registreren en inrichting van het ECD. Maar leidt die inrichting wel tot een optimaal gebruik van mijnCaress? En is de inrichting wel zo gebruiksvriendelijk als kan? Kan uw organisatie wellicht tijd besparen als we het gebruik en de inrichting aanpassen?   

Om een antwoord op bovenstaande vragen te krijgen, hebben wij een optimalisatietraject ontwikkeld: de mijnCaress optimalisatiescan. Via een mijnCaress optimalisatiescan krijgt u inzicht in de pijnpunten rondom de inrichting en het gebruik van mijnCaress. De scan laat zien hoe uw organisatie de administratieve lasten kan terugdringen en stelt het gebruikersgemak centraal. Dit doen we samen met een ambassadeursteam uit uw organisatie! Denk hierbij aan zorgprofessionals, behandelaren, backoffice medewerkers, beheerders en informatieadviseurs. Op deze manier hebben we voldoende vertegenwoordiging binnen uw organisatie om eventuele veranderingen in te zetten en wordt de kritieke massa voor het groepsproces niet overstegen.

De optimalisatiescan is een volwaardig dienstverleningspakket waarbij we ingaan op hoe uw organisatie met mijnCaress werkt. Dit doen we aan de hand van de ‘cliëntreis’ in uw organisatie. Verschillende interviews en workshops met stakeholders geven inzicht in alle processen waarmee de cliënten en medewerkers in uw organisatie mee te maken hebben. Op basis van de interviews en workshops presenteren wij niet alleen de quick wins aan uw organisatie, maar presenteren we ook een rapport met aanbevelingen voor de lange termijn.

 

Meer weten over de optimalisatiescan?

Vul onderstaand formulier voor meer informatie over de inhoud en de kosten van de ondersteuning.

Neem contact met ons op