Nieuws

Simpeler releasen

Simpeler releasen

PinkRoccade Care heeft als ambitie om het werk van de zorg elke dag een beetje simpeler te maken.

Time to value
Een van de uitdagingen voor het realiseren van deze ambitie is de lange tijd tussen het bedenken en technisch realiseren van de beoogde verbeteringen enerzijds en de ingebruikname in de praktijk anderzijds. We noemen dit de “Time to Value”. Het is voor iedereen belangrijk dat je deze zo kort mogelijk houdt. Je wilt immers tijdige oplossingen bieden voor actuele vraagstukken.

Om deze Time to Value te verkleinen, voeren we diverse programma’s uit. Een van de belangrijkste programma’s is er op gericht om van mijnCaress een 100% SaaS-oplossing te maken. Op die manier kunnen aanpassingen zonder verstoring en op een beheerste manier in gebruik worden genomen.

Daar zijn we echter nog niet. Er zijn wel zeer waardevolle stappen die we in de tussentijd al kunnen zetten. Zo leveren we bijvoorbeeld vanaf komende release – mijnCaress 5.11 – ook bepaalde functionaliteit uit in patches. Daarmee wordt de Time to Value al korter; je hoeft niet te wachten op de volgende major release.

Aanpassing in releaseproces

Om dit op een verantwoorde manier te kunnen doen, dienen we een aanpassing te doen in ons releaseproces. Voor onze klanten is dit vooral merkbaar doordat vanaf de 5.11 release we alleen nog patches voor die major release uitbrengen, en dus niet meer voor 5.10. Vanaf het moment dat dan de 5.12 er is brengen we alleen nog patches voor de 5.12 versie uit, enzovoorts. Zo ondersteunen we dus altijd de meest actuele versie.

Samen
De afgelopen maanden hebben we met een diverse groep klanten gesproken over de mogelijke impact van deze wijziging. De consensus van die gesprekken was dat bijblijven sowieso verstandig is en dat de voordelen ruimschoots opwegen tegen mogelijke nadelen. Niet alleen haal je op die manier maximale waarde uit mijnCaress, maar nieuwere versies zijn ook meer up-to-date op het gebied van beveiliging. Daarmee wordt dit gezien als een goede stap voorwaarts!

Heb je vragen, neem gerust contact op met je Customer Success Manager.

 

Adri van Binsbergen

Manager Research & Development

Ander nieuws

Toch niet kunnen vinden wat je zocht?