In combinatie met de reeds eerder door ons beschikbaar gestelde vragenlijst COVID-19 en de ‘stored procedures’ ten behoeve van de COVID-19 export, leveren we nu ook aan mijnCaress monitor klanten een 2-tal SSRS-rapporten. Hiermee kunnen gebruikers zelf informatie over van Corona verdachte cliënten opvragen.

De twee rapporten worden geïnstalleerd en werkbaar gemaakt voor erkende gebruikers van reporting service.

1. Rapport COVID-19 Per diagnose per cliënt

Dit rapport geeft informatie per cliënt:

Cliëntgegevens:
Cliëntnummer, naam en eventueel overlijdensdatum

Initiële registratie:
De datum van registratie, diagnose en aan- of afwezigheid van de voor gedefinieerde symptomen in de vragenlijst en aanvullende overige symptomen, bijzonderheden

Follow-up registratie:
Datum van (laatste) follow-up registratie, diagnostiek, status en bijzonderheden

2.Rapport COVID-19 Per diagnose per OE

Dit rapport geeft dezelfde informatie als bovengenoemd rapport, met als toevoeging de organisatie eenheid waar de cliënt een actuele zorgtoekenning heeft.

Met dit rapport kan een teamleider of manager snel inzicht krijgen in het aantal cliënten met Corona verdenking voor een specifieke organisatie eenheid.

Voordeel van het gebruik van de SSRS-rapporten is dat gegevens real-time beschikbaar zijn en dat indien gewenst automatische mailing van de rapporten kan worden ingericht.

Bij Zuyderland Zorgcentra in Zuid-Limburg werken zij al bijna een maand met de COVID-19 vragenlijsten. Gaby Weerts, applicatiebeheerder bij Zuyderland, vertelt hierover:

“In de Zorgcentra van Zuyderland maken wij sinds begin april gebruik van de COVID-19 vragenlijsten, die voor mijnCaress beschikbaar zijn gesteld.

Binnen ons concern, waar o.a. ook twee ziekenhuizen deel van uitmaken, ontstond al vrij snel de behoefte om dagelijks Zuyderland breed informatie te verzamelen over COVID-19 verdenkingen en besmettingen, daaraan gelinkte overlijdens, testuitslagen etc.

Op ons verzoek is er binnen PinkRoccade vervolgens nog aardig gesleuteld aan de standaardrapportage over deze vragenlijsten, waardoor wij nu over een adequate maatwerkrapportage beschikken om zowel voor ons eigen bedrijfsonderdeel de nodige informatie te kunnen ophalen en om de bedrijfsvoering van het Zuyderland concern dagelijks te kunnen voorzien van de gewenste data, waarmee de actuele stand van zaken in beeld gebracht kan worden.”

Heeft u interesse in de SSRS-rapporten COVID-19? Neem dan contact op met uw accountmanager of mail naar care@pinkroccade.nl.

Share This