Sinds 1 juli ben ik, Chantal de Waal, als manager Professional Services verantwoordelijk voor de dienstverlening van onze consultants. Met een schat aan managementervaring maar zonder kennis van IT en beperkte kennis van de zorg ben ik deze nieuwe stap, samen met PinkRoccade Care, aangegaan. Voor mij is waar PinkRoccade Care en MijnCaress voor staan een belangrijke reden om bij deze mooie organisatie aan de slag te gaan: Het verlichten van de administratielast van zorgorganisaties waardoor medewerkers meer tijd hebben voor waar het echt om draait, meer tijd voor de zorg!

Met zorg verbinden

In mijn eerste periode heb ik een enorme gedrevenheid gezien bij alle collega’s. Ons customer support team, ons salesteam, onze architecten, ontwikkelaars en testers, onze product managers en natuurlijk mijn team met consultants. Ieder met een eigen schat aan ervaring en expertise. Ik zie niet alleen veel eigen persoonlijkheid, maar ook een grote hoeveelheid aan kennis en adviserend vermogen. Iedere dag weer zijn mijn consultants bij jullie, onze klanten, om jullie te ondersteunen bij je dagelijkse processen. Zij zorgen ervoor dat jullie de software zo optimaal mogelijk gebruiken en zijn ze jullie sparringpartner, vraagbaak én probleemoplosser. Ook adviseren zij over de veranderende wet- en regelgeving in de zorg. Ik zie het als mijn taak om de beste verbinding tot stand te brengen tussen de vraag en behoefte van onze klanten en de kwaliteiten van mijn consultants.

Focus op de klant

Als dochter van een horeca-ondernemer heb ik van mijn vader geleerd wat focus op de klant is. De klant loopt als een rode draad door mijn carrière. Zowel in de horeca, in de uitvaartzorg en financiële dienstverlening was, en is het nog steeds, mijn drijfveer om de dienstverlening naar klanten te optimaliseren. Dit door goed te luisteren naar de klant, zijn wensen en behoeften in kaart te brengen, keuzes ter discussie te stellen en deze samen te vertalen naar de best mogelijke oplossing. Waarbij je de klant adviseert alsof het je beste vrienden zijn.

Happy People, happy customers

Als manager vind ik het belangrijk om mijn consultants te faciliteren om hun werk zo goed mogelijk te kunnen doen. Ik ga op zoek naar hun talenten en zet deze optimaal in. Ik geloof erin dat als mijn consultants doen waar ze goed in zijn doordat ik hen in hun kracht zet dit een win-win oplevert: Happy people, happy customers.

Ontmoeten

Ik kijk na een interne inwerkperiode er naar uit om jullie te gaan ontmoeten. Hopelijk zien we elkaar op de mijnCaress5-dag op 28 oktober of als ik mijn consultants bezoek als zij bij jullie zijn. En weet me gerust te vinden als er zaken zijn die je met me wil delen. Samen iedere dag een beetje beter worden vind ik erg belangrijk!

Chantal de Waal is sinds 1 juli 2019 Manager Professional Services bij PinkRoccade Care. Hiervoor werkte zij onder meer bij de Rabobank en Monuta. 

Share This