waarom mijnCaress

mijnCaress:
Simpel. Samen. Open

Wij maken al meer dan 30 jaar elke dag het leven van professionals, cliënten en naasten in de zorg een stukje makkelijker!

Simpel. Samen. Open

De manier waarop wij onze visie willen realiseren samengevat in 3 woorden: Simpel. Samen. Open.

Simpel.

Ondersteuning voor de driehoek; professional, cliënt en organisatie in één systeem. mijnCaress integreert naadloos met de werkplek van de zorgprofessional voor een optimale gebruikersbeleving. mijnCaress is uiteindelijk alleen nog beschikbaar als SAAS oplossing en er is geen onderscheid meer tussen Relatiebeheer, Zorgdossier en Cliëntportaal. mijnCaress = mijnCaress.

Samen.

Kennis en technologie ontwikkelen zich in snel tempo. Professionals en organisaties specialiseren zich in toenemende mate. Samenwerking tussen mensen en systemen, binnen en tussen organisaties, is randvoorwaardelijk en noodzakelijk. mijnCaress focust op wat mensen verbindt; professionals, naasten, cliënt en organisatie. Voor specifieke ondersteuning voor onder andere behandeling en wondzorg werken we samen met specialistische systemen.

Open.

mijnCaress is een open platform en onderdeel van een ecosysteem van applicaties. Door de verbinding met specialistische systemen en conform marktstandaarden gedefinieerde API’s bieden wij organisaties de kans om de maximale kracht uit iedere oplossing te halen. Om op die manier maximale ondersteuning voor ieder persoon te bieden.

over mijnCaress

Het unieke van mijnCaress

  • Simpel en intergraal zorg dossier

    Simpel en intergraal zorg dossier

    mijnCaress biedt een simpel en integraal zorgdossier voor client, zorg, behandeling én administratie. Ons systeem is gebaseerd op meer dan 20 jaar ervaring in zowel ouderen- als gehandicaptenzorg.

  • Krachtige backoffice

    Krachtige backoffice

    mijnCaress heeft een krachtige backoffice met de hoogste declaratiegraad in de markt. Jaarlijks verwerkt mijnCaress meer dan 5 miljard euro aan zorgdeclaraties.

  • Optimale connectiviteit

    Optimale connectiviteit

    mijnCaress heeft een optimale connectiviteit in de zorgketen. Wij werken met standaard API’s en werken samen met meer dan 75 beschikbare koppelpartners.

  • IJzersterke gebruikersvereniging

    IJzersterke gebruikersvereniging

    mijnCaress heeft een ijzersterke gebruikersvereniging waarmee we in co-creatie continu ontwikkelen aan het optimaal ondersteunen van cliënten, mantelzorgers en zorgprofessionals.

  • Overal, altijd en veilig beschikbaar

    Overal, altijd en veilig beschikbaar

    mijnCaress is overal, altijd en veilig beschikbaar. Wij garanderen een 24/7 beschikbaarheid van mijnCaress vanuit de krachtige Pink Private Cloud.

  • Implementatie in eigen beheer

    Implementatie in eigen beheer

    mijnCaress beschikt over eigen consultants. Waardoor wij alle implementatietrajecten in eigen beheer kunnen uitvoeren.

visie

Jou ondersteunen, de werkdruk verlagen en het werkplezier vergroten

Ondanks alle ontwikkelingen in de zorgmarkt willen wij nog steeds jou als zorgprofessional zo veel mogelijk ondersteunen, jouw werkdruk verlagen en je werkplezier vergroten. Wij laten betrokken partijen eenvoudig samenwerken om de beste zorg te bieden. Zo bespaar je tijd, waardoor er meer tijd overblijft om waar het écht om draait: Aandacht, persoonlijke en liefdevolle verzorging van de cliënt!

uitgangspunten

Simpel. Samen. Open.

De manier waarop wij onze visie willen realiseren en hoe wij samen willen werken met onze klanten en partners hebben we samengevat in 3 woorden: Simpel. Samen. Open.

cases

Bekijk wat onze klanten zeggen over mijnCaress

Fundashon Verriet en mijnCaress: een implementatietraject op Curaçao

Bij zorgaanbieder Fundashon Verriet werkte men nog niet met een geïntegreerd informatiesysteem ter ondersteuning van haar zorgprocessen.

Eerste Infoland-koppeling opgeleverd

Eén van onze nieuwe koppelingen is vorige week voor het eerst opgeleverd bij één van onze klanten.

Continu trainen van -nieuwe- collega’s is een waardevolle investering!

Tanja Lagerweij, onze Customer Succes Manager, mocht aanschuiven bij de basistraining bij WoonZorgcentra Haaglanden (WZH).

Fundashon Verriet en mijnCaress: een implementatietraject op Curaçao

Bij zorgaanbieder Fundashon Verriet werkte men nog niet met een geïntegreerd informatiesysteem ter ondersteuning van haar zorgprocessen.

Eerste Infoland-koppeling opgeleverd

Eén van onze nieuwe koppelingen is vorige week voor het eerst opgeleverd bij één van onze klanten.

Nieuwsgierig geworden?

Wilt u meer weten over ons ECD en de mogelijkheden voor uw organisatie?

Neem contact met ons op, dan vertellen wij u graag meer!