visie

De Zorgmarkt is in beweging.

Wij laten betrokken partijen eenvoudig samenwerken om de beste zorg te bieden.

visie

De Zorgmarkt is in beweging.

Verschillende ontwikkelingen zorgen ervoor dat onze visie op de zorg verandert. Het onderscheid tussen intramurale zorg, extramurale zorg en ambulante zorg vervaagt. Toenemende kennis, specialisatie en complexiteit zorgen voor andere eisen aan software systemen. Samenwerking tussen professionals, cliënten en hun naasten is nodig om zorg effectief en efficiënt te kunnen blijven organiseren. Het onderscheid tussen best-of-breed en best-of-suite vervaagt. API gedreven oplossingen maken het steeds eenvoudiger om applicaties als één ecosysteem te laten acteren. En dan neemt ook nog eens de wet- en regelgeving toe en stelt deze zwaardere eisen aan ECD’s. Zowel op het gebied van privacy en security als op het gebied van data, ontwikkeling en generieke eisen.

Ondanks al deze ontwikkelingen willen wij nog steeds jou als zorgprofessional zo veel mogelijk ondersteunen, jouw werkdruk verlagen en je werkplezier vergroten. Wij laten betrokken partijen eenvoudig samenwerken om de beste zorg te bieden. Zo bespaar je tijd, waardoor er meer tijd overblijft om waar het écht om draait: Aandacht, persoonlijke en liefdevolle verzorging van de cliënt!

Om dat te blijven bereiken focussen wij ons met mijnCaress zorg, welzijn en samenwerking. Wij ontwikkelen ons ECD over 3 pijlers:

thuis is overal

We gaan terug terug naar ‘de bedoeling’.

Verpleegkundigen, verzorgenden, begeleiders, cliënten en naasten faciliteren in het zorgproces rondom de behoefte van de cliënt. Daarom moeten we zorg kunnen bieden daar waar de client is. Zorg overal mogelijk maken. Wij zorgen daarvoor door innovatieve oplossingen te integreren in ons ECD. En door ons systeem open te stellen voor samenwerkingen.

openheid van ons systeem

Continu ontwikkelen met onze partners

Wij ontwikkelen door met partners als Boomerweb, Medimo en NCare en hebben een diepe integratie met onder meer Ysis en Boomerweb. Maar wij stellen ons systeem ook open voor ketenintegratie met onder meer ZorgDomein en Point. En wij participeren in de programma’s InZicht en Nuts. Ons systeem is API-gebaseerd. Hiermee werken wij aan één platform voor samenwerking tussen alle disciplines.

ontzorgen

Open systeem en ondersteuning

Wij willen onze klanten niet alleen maximaal ontzorgen door ons systeem open te stellen voor integraties met andere partijen, maar bieden onze klanten ook extra ondersteuning. Daarbij bedoelen we niet alleen onze 2e lijns ondersteuning. Wij bieden namelijk ook 1e lijns ondersteuning van onder andere het mijnCaress Clientportaal en functionele en technische ondersteuning. En wij helpen onze klanten met gebruikersgemak en digitale vaardigheden.

uniek

Het unieke van mijnCaress

mijnCaress biedt een simpel en integraal zorgdossier voor client, zorg, behandeling én administratie. Ons systeem is gebaseerd op meer dan 20 jaar ervaring in zowel ouderen- als gehandicaptenzorg.

mijnCaress heeft een krachtige backoffice met de hoogste declaratiegraad in de markt. Jaarlijks verwerkt mijnCaress meer dan 5 miljard euro aan zorgdeclaraties.

mijnCaress heeft een optimale connectiviteit in de zorgketen. Wij werken met standaard API’s en werken samen met meer dan 75 beschikbare koppelpartners.

mijnCaress heeft een ijzersterke gebruikersvereniging waarmee we in co-creatie continu ontwikkelen aan het optimaal ondersteunen van cliënten, mantelzorgers en zorgprofessionals.

mijnCaress is overal, altijd en veilig beschikbaar. Wij garanderen een 24/7 beschikbaarheid van mijnCaress vanuit de krachtige Pink Private Cloud.

mijnCaress beschikt over eigen consultants. Waardoor wij alle implementatietrajecten in eigen beheer kunnen uitvoeren.

cases

Bekijk wat onze klanten zeggen over mijnCaress

Fundashon Verriet en mijnCaress: een implementatietraject op Curaçao

Bij zorgaanbieder Fundashon Verriet werkte men nog niet met een geïntegreerd informatiesysteem ter ondersteuning van haar zorgprocessen.

Eerste Infoland-koppeling opgeleverd

Eén van onze nieuwe koppelingen is vorige week voor het eerst opgeleverd bij één van onze klanten.

Continu trainen van -nieuwe- collega’s is een waardevolle investering!

Tanja Lagerweij, onze Customer Succes Manager, mocht aanschuiven bij de basistraining bij WoonZorgcentra Haaglanden (WZH).

Fundashon Verriet en mijnCaress: een implementatietraject op Curaçao

Bij zorgaanbieder Fundashon Verriet werkte men nog niet met een geïntegreerd informatiesysteem ter ondersteuning van haar zorgprocessen.

Eerste Infoland-koppeling opgeleverd

Eén van onze nieuwe koppelingen is vorige week voor het eerst opgeleverd bij één van onze klanten.

Nieuwsgierig geworden?

Wilt u meer weten over ons ECD en de mogelijkheden voor uw organisatie?

Neem contact met ons op, dan vertellen wij u graag meer!