Wat een bizarre, hectische en vooral emotionele tijd waar we nu met zijn allen in zitten. Tijden van uitersten voor ons, waar geliefden aan dit gruwelijke virus overlijden zijn er prachtige gebaren naar elkaar, en liefdevol samen – voor elkaar zorgen. Ondanks onze angst, zorgen en het intense verdriet is er ook ontroering, warmte en extra aandacht voor elkaar. Creativiteit, saamhorigheid en optimisme in de zorg is een groot gemeengoed wat ons houvast brengt. We weten immers niet wat is tijdelijk en wat is blijvend? Hoe ziet de toekomst eruit? Het is een moeilijke tijd, voor iedereen. Samen kunnen we het verschil maken. Samen corona de baas.

#SamenSterk
Onze klanten, zorgorganisaties in de ouderen- en gehandicaptenzorg, helpen elkaar op ongekende wijze. Het beschikbaar stellen van een dagbehandeling ruimte – die momenteel niet wordt gebruikt – is ingericht als noodlocatie. Hiermee is een noodopvang gestart voor patiënten die moeten herstellen van corona. Ook zien we vraag naar nieuwe collega’s, om de beste zorg te kunnen blijven geven, niet alleen nu, maar ook voor de lange termijn. Prachtig om te lezen dat deze vraag onder andere beantwoord wordt door mensen uit andere beroepsgroepen –  die er nu voor kiezen om hun baan op te zeggen en terug te keren naar hun eerdere passie: #mijnprachtbaan in de zorg!

Aandacht voor elkaar
Fysiek contact is zo belangrijk, en wat ontroerend om te zien dat zowel de bewoners, cliënten in zorgorganisaties en gehandicaptenzorg, als ook mantelzorgers en de zorg een hart onder de riem gestoken wordt. Zelfgemaakte kaartjes, het applaus, muzikale buitenoptredens, gedichtjes, prachtige bloemen, (stoep) tekeningen, het T-shirt met hart voor de zorg voor onze ramen, teveel lieve en geweldige initiatieven om op te noemen! Laten we hier vooral mee doorgaan, het gaat nog wel even duren…

Samen voor onze klanten
Veel van onze zorgorganisaties zetten in deze tijd ons Cliëntportaal extra in. Uiteraard zorgen wij voor nodige extra monitoring om de beschikbaarheid van het portaal te borgen.

Samen met onze partners werken wij hard aan ondersteunende diensten voor onze klanten, diensten die helpen tijdens en na deze COVID – periode. Heb je een wens of onze ondersteuning nodig – schroom niet contact met ons op te nemen!

Ondanks de aangepaste wijze van werken blijft PinkRoccade Care optimaal bereikbaar via de kanalen die je van ons gewend bent. Wij staan in deze onzekere tijd zoals altijd graag voor je klaar.

Hartelijke groet en veel sterkte de komende tijd namens PinkRoccade Care.

Daan Loene & Tanja Lagerweij
Customer Success Team

Share This