Alleen ga je sneller, samen kom je verder
Lees online  •  Afmelden  •  Doorsturen
 

 

Nieuwsbrief #25
juni 2019
header
Alleen ga je sneller, samen kom je verder
Martijn Bakkers_png.pngOp het moment dat ik dit voorwoord schrijf, is het één dag geleden dat we onze klantsessie voor mijnCaress Cliëntportaal-gebruikers hebben gehad. Ik mocht iedereen welkom heten op deze mooie, zonovergoten middag. Daar krijg ik nou energie van! We organiseren regelmatig sessies met en voor klanten die specifiek gericht zijn op bepaalde thema’s en/of onderdelen in onze software.
– Martijn Bakkers, Managing Director PinkRoccade Care –

 

 
Pilot Boomerweb
Pilot mijnCaress-Boomerweb binnenkort van start

Vorig jaar berichtten we u al over onze nieuwe samenwerking met e-health specialist Boomerweb. In de tussentijd hebben onze ontwikkelaars hard gewerkt en kan de eerste zorgaanbieder na de zomer van start met mijnCaress Connect Boomerweb!

Versterking
MyBit versterkt PinkRoccade Care in ontwikkelkracht

Software is onderhevig aan allerlei ontwikkelingen. Niet alleen op gebied van wet- en regelgeving, maar ook als je kijkt naar doorontwikkeling en innovaties. Om ervoor te zorgen dat wij sneller kunnen inspelen op de veranderingen die die zorgmarkt van ons vraagt, sluiten wij MyBit als strategisch ontwikkelpartner in de armen. Hiermee bouwen wij samen aan een snellere doorontwikkeling van mijnCaress. 

 
   
Nieuwe manager CS
Blog: Nieuwe manager, vertrouwd gezicht, dezelfde koers
Een enkeling had het wellicht al gespot op onze website, LinkedIn of in zijn e-mail handtekening: Sinds 1 mei 2019 is Chester Wolvekamp onze nieuwe manager Customer Care. Voor de meesten een bekende naam, stem en gezicht. Maar waar staat hij voor en welke kant gaat de Customer Care heen als het aan hem ligt?
 
Wet Zorg en Dwang
Wet Zorg en Dwang: de uitkomsten van de cocreatie

Eind 2018 zijn wij samen met de cocreatiegroep gestart met het benoemen van de noodzakelijke wijzigingen bij de intrede van de Wet Zorg en Dwang (WZD). We hebben hard gewerkt, met soms het wetboek in de hand, en zijn tot een voorlopige oplossing gekomen. Voorlopig, omdat we in de toekomst willen dat de maatregelen in het kader van de WZD een geïntegreerd onderdeel gaan vormen van het plan.

Bijeenkomst Clientportaal
Terugblik bijeenkomst Cliëntportaal: over de visie en het gebruik in de praktijk

Op dinsdag 18 juni organiseerden wij een bijeenkomst speciaal voor Cliëntportaalgebruikers. Tijdens deze bijeenkomst gingen we in op de visie rondom het Cliëntportaal, de te verwachten doorontwikkelen en het gebruik in de praktijk. Want met de komst van PGO's en een steeds centraler staande cliënt wordt het goed inzetten van een Cliëntportaal alleen maar belangrijker. 

 
   
Informatiesessie pilot Uurwerk
Planning en roostering: Informatiesessie pilot Uurwerk op 2 juli
Planning en roostering – het is een actueel thema in iedere zorgorganisatie. Hoe weet je of je voldoende en het juiste personeel hebt? En hoe plan je de thuiszorg zo efficiënt mogelijk? Wil je met centrale planners werken? Met onze visie – mijnCaress Uurwerk – willen wij een doorbraak realiseren in al deze vraagstukken! In dit bericht lees je hoe jouw organisatie kan meedenken, en meedoen, met deze vernieuwing!
 
 
Wie is wie? Een korte kennismaking met de nieuwe bestuursleden van de Gebruikersvereniging

Tijdens de afgelopen Algemene Leden Vergadering namen wij afscheid van twee bestuursleden en stemden de leden van de Gebruikersvereniging unaniem in met de toetreding van drie nieuwe leden tot het bestuur. Via deze weg willen we jullie graag kennis laten maken met deze nieuwe leden: Fabian van Loon (’s Heeren Loo), Helena Neven (Abrona) en Wilfred Schouten (Argos).
 
Wat staat er op de kalender?
Uurwerk100x100.jpg
2 juli - 10.00 - 14.00 uur
Webinar100x100.jpg
16 juli - 14.00 - 15.00 uur
Webinar Werken met het nieuwe wensenproces
 
 
 
Blijf op de hoogte!
 
Afmelden   •   Lees online   •   Doorsturen